maandag 11 augustus 2014

Winactie 100 Bloglovin' volgers




Jaaaa. Ik heb de 100 volgers op Bloglovin' gehaald. Inmiddels zelfs al .... Super leuk dat jullie mij allemaal willen volgen. Om dit te vieren geef ik twee potjes nagellak van Essence weg. Eén van mijn favoriete zomerlakjes, namelijk Off to Miami en Roller Coaster.




Wat moet je doen?
Volg Melissa Charlotte op Bloglovin'.
Like dit artikel op Bloglovin'.
Laat hieronder een reactie achter.

Wat mag je doen?
Volg Melissa Charlotte op Instagram.
Deel deze foto op Instagram.
Volg Melissa Charlotte op Twitter.


De winactie loopt tot 18 augustus 23.59 uur.
Laat in een reactie hieronder een geldig e-mailadres achter anders kan ik je niet bereiken als jij de winnaar bent geworden.

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je 100 bloglovin volgers ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Gefeliciteerd, ik heb alles gedaan.
    Mijn e-mail: lise_wolters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100 volgers, ga zo door! Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh wat een leuke lakjes dus ik doe graag mee. Ik heb de verplichte dingen gedaan, ik volgde je al op Instagram en ik zal je foto ook delen. Alleen twitteren doe ik niet. Heel veel succes met je blog en op naar de 200 volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100 volgers, ga zo door! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 100 volgers!
    Wat een mooie kleuren nagellak, ik doe graag mee.
    Ik like het bericht en volg je op bloglovin,
    Verder volg ik je op instagram en twitter.
    (jessienap@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen