dinsdag 21 oktober 2014

Max & More Pressed Powder Blush - 031 Peach


Tot anderhalve week geleden had ik geen enkel make-up product van Action. Daar kwam verandering in toen ik een swap deed met Saskia. Zij gaf me een blush in kleur 031 Peach. Ik was ontzettend benieuwd naar de blush en testte deze als één van de eerste dingen uit de swap. Benieuwd naar mijn mening?



Wat me als allereerst opvalt aan de verpakking is dat de blush in een zwart kwartonnen doosje zit met een gat in het midden waardoor we de kleur kunnen zien. Een beetje net als MAC, een leuk detail. Wanneer ik verder ga kijken naar de blush zelf zie ik een simpele plastic verpakking. Daarnaast is er iets bijzonders met deze blush. Ik kan het product zelf omhoog halen. Eronder zit namelijk een poedersponsje en een spiegel. Ik gebruik liever een kwast en een grote spiegel maar voor onderweg zou dit best wel eens handig kunnen zijn.


Saskia vertelde me dat het dupe is van Nars Orgasm of Sleek Rose Gold. Ben ik het daarmee eens? Ja, voor een deel wel maar niet helemaal. Ik snap goed wat ze ermee bedoeld. Zelf heb ik Rose Gold en het is een beetje dezelfde shimmer die erin zit. Toch vind ik de kleuren wel ander. Zoals de namen al zeggen is deze wat meer peachy en Rose Gold is meer roze. Daarmee vind ik 'm niet minder mooi hoor, persoonlijk hou ik juist wel van peachy blushes.




Hierboven zie je een swatch van de blush. De shimmer heeft ie niet goed opgepakt, maar zo kun je wel de kleur zien. De pigmentatie is prima, de blush is mooi op te bouwen en ik denk voor veel mensen goed te dragen. Ik vind hem in ieder geval prachtig. Door dit product zal ik eens een kijkje nemen bij de make-up producten van Max & More. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel van verwachtte, maar ik ben verrast. En dat voor maar (volgens mij) €0,99.

Heb jij deze mooie budget blush al in je stash?

11 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit. Ook het doosje vind ik mooi, en al zeker voor die prijs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heftig kleurtje maar ik hou van die prijs! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze zelf ook en ik ben er verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt heel mooi!! Leuk artikel meis!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooi kleurtje. Hij lijkt een beetje op de Sleek Life's a Peach blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje, love blushes van de Action! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze blush was een van de eerste dingen ooit die ik kocht bij Action, en ik vond 'm prima! Ik heb deze dan ook helemaal opgebruikt en zou 'm zo opnieuw kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het pigment ziet er goed uit. Mooie perzik kleur.

    BeantwoordenVerwijderen