donderdag 23 oktober 2014

10 random facts about me


Hey allemaal, ik had even zin in een persoonlijk artikeltje en kwam toen op dit idee. Ik vind blogs die een persoonlijk tintje hebben altijd ontzettend leuk en daarom wilde ik er op deze manier ook voor zorgen dat jullie mij wat beter leren kennen. Enjoy!

Ik draag altijd sieraden, zonder sieraden vind ik mijn outfit niet af. Toch draag ik vrijwel altijd dezelfde sieraden.
Ik kan mijn bureau echt nog geen dag netjes houden.
Ondanks dat ik nog lang geen echte leerkracht ben, heb ik al tien kinderboeken in mijn boekenkast staan. 
Ik vind het totaal niet erg dat het weer herfst is. Oke, ik hou ook niet van door de regen lopen, maar de vallende gekleurde blaadjes, Netflix kijken met een dekentje, warme chocomel... Dat willen we toch ook niet missen.
Mijn vriend en ik zijn tweeënhalf jaar samen. We leerden elkaar kennen op de middelbare school en zaten bij elkaar in de klas.
Ik heb zoveel lekkere geuren, maar vergeet heel vaak om er een op te doen.
Ik ben claustrofobisch en vind onbekende toiletten en douches 'eng'. Daarom gaat mijn telefoon altijd mee.
Muziek luisteren doe ik veel te weinig. Inmiddels heb ik mijn iPhone nu ruim een maand en er staat nog niet eens muziek op.
Op dit moment loop ik stage in groep 1/2. Wat een schatjes zijn dat nog.
Ik ben dol op vakanties, weekendjes weg of dagjes weg. En ik vind het helemaal niet erg als dat in Nederland is. Er zijn nog zoveel leuke plekken om naartoe te gaan.

8 opmerkingen:

  1. Sieraden vind ik een outfit ook echt 'af' maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te lezen, Ik ben ook gek op Netflix, dekentje & warme chocolade melk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om te lezen! Ik vind de herfst ook zo leuk, zo gezellig :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk om te lezen! ik vergeet ook vaak een parfum op te doen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah wat leuk om te lezen, al kan ik me niet voorstellen dat er geen muziek op mijn telefoon staat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig om te lezen.
    Ik kan ook mijn bureau niet netjes houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook heel erg van herfst!! Warme choco, wandelingen,... Heerlijk. Welke kinderboeken heb je zoal staan?

    BeantwoordenVerwijderen