maandag 13 oktober 2014

Personal Update


Het is weer tijd om even bij te kletsen. Gelukkig heb ik jullie alleen maar leuke dingen te vertellen. Ik ben weer begonnen met stage, haalde mijn CGI en deed een swap. 

Op 30 november had ik mijn eerste stagedag van dit schooljaar. Ik loop stage bij de kleuters en dat is best een beetje wennen. Vorig jaar had ik 5/6 en 3/4 en dat verschil is erg groot. De kleuters spelen nog zoveel en ik merk dat het lastig vind om me in te leven op dat niveau en lessen voor te bereiden. Wat kan ik verwachten? Wat kunnen ze? Maar dat wordt deze week vast duidelijker. Normaal ben ik alleen op dinsdag te vinden in de klas maar deze week ben ik er de hele week. Toen ik vorige week een aantal kinderen tegen kwam buiten school zeiden ze in ieder geval heel lief hoi en dat terwijl ze me nog maar één keer gezien hadden. Ik heb wel zin in dit weekje.

Het was nog even spannend of ik echt officieel door mocht naar het tweede jaar als BB-student. Hiervoor moest mijn dossier goedgekeurd worden en ik moest het bijbehorende gesprek van een half uur door moest komen. Wanneer dit niet zou gebeuren, zou ik van school moeten. Ik was al blij toen m'n dossier voldoende was maar ik was ongelooflijk zenuwachtig voor het CGI. Toen dat donderdag zo ver was en ik in het lokaal zat, stonden de tranen in m'n ogen, zo erg was het. Het dossier ging over lessen die ik gegeven had en in het gesprek moest ik daar meer toelichting op geven en een transfer maken naar andere lessen. Gelukkig is dat me heel goed gelukt want ik heb het gehaald. Dus gelukkig mag ik nu door met m'n opleiding. 

Vrijdag had ik afgesproken met Saskia van My Wicked Weird Life. We hebben een swap gedaan en omdat we beide in Nieuwegein wonen konden we makkelijk met elkaar afspreken. Eerst gingen we even Utrecht in en vervolgens zijn we nog even naar Kanaleneiland geweest. Ik kocht die dag zelf een aantal dingen waar ik heel blij mee ben, maar ik kreeg ook heel veel leuke dingen van Saskia. We gingen lunchen bij La Place en daar hebben we beiden alles uitgepakt. Ik vond het een hele gezellige dag en ben heel blij met alle toffe producten. Jullie zullen veel kunnen terugvinden op mijn blog de komende tijd. Heel erg bedankt voor alles en de leuke dag Sas!

Gisteren ben ik heerlijk een dagje naar het bos geweest. Daar heb ik mooie plaatjes geschoten die hier ook binnenkort te vinden zullen zijn. Hoe was jullie weekend?

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je met een blogster afgesproken had!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meissie!!! vond het ook super leuk en gezellig!! en lachen!! en wat hebben we geweldige dingen gescoord en gekregen! ik ben ook heel blij met mijn spulletjes die ik van jou gekregen heb!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een heerlijk relaxt weekend gehad met mijn vriend! lekker op bed LOST gekeken en het eindigde zoooo spannend! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Swaps zijn altijd leuk! En je haar zit ook heel leuk zo in die foto :)

    BeantwoordenVerwijderen