vrijdag 10 oktober 2014

The Body Shop Vitamin E lijn

The Body Shop is zo'n winkel waar ik naartoe ga als ik iets nodig heb, maar dan vervolgens met veel meer thuis kom. Zo gebeurde dat ook deze keer. Lees verder als je wilt weten wat ik gekocht heb.
Waar ik voor kwam was een dagcrème. Mijn huidige dagcrème is bijna op en hoe fijn die ook is, de prijs ervan (€52,17) stond me even niet aan. Ik ging op zoek naar een nieuwe betaalbare dagcrème. Over de Vitamin E lijn van TBS had ik een hoop goede dingen gehoord dus daar wilde ik wel eens naar gaan kijken. In de winkel kreeg ik fijn advies en ik ging voor Vitamin E Moisture Cream. En het leuke was dat de dagcrème nu maar 10 euro was in plaats van 17 euro.
Dat had trouwens helemaal niet gezien want ik zag juist de andere actie, 2e gzichtsverzorgingsproduct oor de halve prijs. Daarom naam ik ook de bijpassende nachtcrème. Dat gebruikte ik tot nu toe eigenlijk nooit maar ik vind het toch wel belangrijk om mijn huid goed te verzorgen. Kom ik dus vervolgens bij de kassa... Doet de dagcrème niet mee aan de actie om die al in de aanbieding was.

En ja hoor, daar ging ik. Ik koos wéér een extra product uit om toch van de korting te profiteren. De Face Mist leek me ook wel fijn dus daar ging ik voor. Uiteindelijk kwam ik zover dat ik dus voor meer dan 25 euro kocht en een mini Camomile Gentle Eye Make-up Remover gratis kreeg.
Alle producten kocht ik dus nu met korting maar ik rekende nog 5 euro minder af. In de agenda van de Postcode Loterij zit namelijk een kortingsbonnetje van TBS. Wanneer je voor 20 euro koopt krijg je 5 euro korting. De korting is te gebruiken in de winkel en in de webshop.
Waar zouden jullie een review van willen zien?

5 opmerkingen:

  1. Wat handig dat je een kortingsbon had! Mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh deze lijn moet ik ook eens gaan bekijken zeg, klinkt fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehe hier hadden we het vandaag nog over! lijkt me een fijne lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Haha, alleen dacht ik dat ie dit weekend ergens online zou komen..

      Verwijderen
  4. Oeh wat een lekkere producten! Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de Vitamine E producten!

    BeantwoordenVerwijderen