zondag 14 december 2014

MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter

Wat betreft beautyproducten, ben ik zo iemand die producten, die heel populair zijn, pas veel later koopt. Zo ging het ook met de MUA Shimmer Highlighter. Inmiddels heb ik de highlighter al een tijdje en ik vind het tijd voor een review. Heeft deze highlighter mij ook zo enthousiast gemaakt?
De verpakking van de highlighter is simpel en goedkoop. Ik vind het wel heel fijn dat je erdoorheen kunt kijken, maar in het plastic komen snel scheurtjes. Daarnaast heeft de highlighter een tof patroontje. De verpakking bevat 7,5 gram, wat best veel product is. 
 De highlighter heeft een beetje een koele toon. Ik vind dat dit goed bij mijn lichte huid past. Maar doordat de highlighter niet alleen een glans afgeeft maar ook een lichte roze kleur, moet je wel uitkijken waarmee je het combineert. Ik gebruik de highlighter alleen in combinatie met een matte blush die niet te roze is.

De highlighter is makkelijk aan te brengen en geeft een subtiele glans. Op dit moment gebruik ik er nog een blush kwast voor en deze knijp ik dan aan het begin van de kwast een beetje samen. Graag zou ik nog eens de Zoeva – 105 Luxe Highlight brush aanschaffen. 
Ik maakte al kennis met dit product toen Rachel hem aanbracht bij mij. Ik vond het zo’n mooi effect geven, dat het mij overhaalde tot het kopen van het product. Gelukkig zit er een Kruidvat die MUA verkoopt bij mijn school in de buurt dus kort daarna ging ik daarna toe om de highlighter aan te schaffen.

Ik ben heel blij met deze highlighter. Hij is lekker budgetproof, geeft een subtiele glans en is perfect voor de lichte huid. MUA is tegenwoordig makkelijk verkrijgbaar in Nederland.

De MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter is voor €6,99 te koop in een aantal Kruidvat filialen en online in de webshop van Kruidvat.

Hebben jullie deze beauty al in je stash?

10 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook al heel lang op mijn wishlist staan, maar ik ben nog geen MUA schap tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem zelf ook alweer een hele tijd, hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie highlighter! De verpakking is ook zo mooi. Hij staat je erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige glans geeft deze highlighter !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty zeg! Ik vind het wel jammer dat 'ie bij het Kruidvat 7 euro kost en bij de site zelf maar 3 pond. Dat is omgerekend nog steeds het dubbele.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit product zelf ook! Erg fijn vind ik m :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt mijn favoriete highlighter! Hij is zo mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze ook. Is 1 van mijn favoriete highlighters

    BeantwoordenVerwijderen