vrijdag 19 december 2014

The Body Shop Glazed Apple

The Body Shop heeft rond kerst altijd van die heerlijke producten met de lekkerste geuren. Dit jaar is Glazed Apple absoluut mijn favoriet. Ook al staat er iets op mijn lijstje voor kerst, ik kon het niet laten om zelf iets te kopen. Ik ging voor een hand cream en de eau de toilette.

Glazed Apple is een frisse en zoete appelgeur. Voor de winter had ik eerder een warme geur verwacht. Toch is deze heerlijk en daarnaast niet alleen fijn voor de winter, maar het hele jaar door. Een hand cream kunnen we altijd wel gebruiken en in deze heerlijke geur kon ik 'm niet laten liggen. Eerder schreef ik al een review over deze hand cream in Honeymania geur. Deze werkt precies hetzelfde, maar heeft alleen een andere geur. Je betaalt €5,50 voor 30 ml. 
Ik vind de geur zo lekker, dat toen ik ontdekte dat er een eau de toilette van is, ik deze graag wilde hebben. Want hoe fijn is het als je verzorgingsproducten aansluiten bij je eau de toilette. Je moet er wel van houden, want je ruikt hiermee naar zoete snoepjes. De geur blijft een paar uurtjes hangen. In het flesje zit 30 ml en het kost €14,00.

Heb jij al een product van de Glazed Apple lijn kunnen bemachtigen?

Fijne feestdagen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke producten zeg. Ik ga in de sale zeker een aantal producten van die lijn kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slim om te wachten op de sale! Met 5 euro korting heb ik de douchegel inmiddels ook voor 2 euro kunnen scoren. Mij lukt het niet om niks te kopen hoor. Vorig jaar wel trouwens! Haha

      Verwijderen
  2. Ik ben echt gek op deze lijn en hoop inderdaad dat ik wat erbij kan scoren in de sale! Mooie foto's heb je er van gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen