maandag 8 december 2014

X-Mas Wishlist

Sinterklaas is nog maar net voorbij en kerst staat alweer voor de deur. Persoonlijk heb ik niet zoveel met Sinterklaas maar des te meer met kerst. Wij hebben sinds gisteren de kerstboom staan en dat vind ik altijd zo gezellig! Wij vieren geen Sinterklaas maar doen wel cadeautjes met kerst, en hoe leuk staat het om een kerstboom te hebben met allemaal mooie pakjes eronder? Ik laat je een deel van mijn wishlist zien. 

♥ Essie All Tied Up - ETOS €9.99
♥ Ici Paris XL Tassenverstuiver - ICI PARIS XL €3,49
♥ Lórèal Skin Perfection Anti-vermoeidheid Dagverzorging - ETOS €14,99
♥ The Body Shop Glazed Apple Tin of Treasures - THE BODY SHOP €20,00

♥ Shopaholic naar de sterren - BRUNA €19,95
♥ Zinzi Creolen Roségoud (ZIO191R) - JUWELIER €19,95
♥ Zinzi Creoolhanger witte parel met Roségoud - JUWELIER €14,95
♥ Style - BOL.COM €17,95

9 opmerkingen:

  1. Style van Lauren Conrad is zo'n leuk boek! Mooie wishlist <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke wishlist! Hele mooie items! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wishlist! Echt hele mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lijst, wij doen niet aan kerst haha :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, jammergenoeg vieren wij alleen sinterklaas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke wishlist! Ik wil ook graag die glazed apple set van TBS.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, ik denk dat de tasverstuiver ook nog last minute op mijn lijstje gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, super leuke wishlist! Dat appeltje van The Body Shop is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen