woensdag 3 december 2014

Baby Lips Electro

Baby Lips.. Wie heeft er geen één? Inmiddels heb ik er negen en ik moet heel eerlijk zijn. Ik zou niet meer weten wat ik zonder zou moeten. Altijd zit er minstens één in m'n tas. Elk ochtend en avond smeer ik wel. En heb ik geen lipstick op? Dan loop ik wel de hele dag met m'n Baby Lips om m'n lippen te kunnen verzorgen. Ik laat jullie drie lipbalms van de Baby Lips Electro collectie zien.
De Electro collectie heeft lekker frisse kleurtjes. Leuk! Ik heb Pink Shock, Berry Bomb & Strike a Rose. Strike a Rose heb ik gewonnen bij een winactie van Priscilla. Grappig dat ik net die andere gekocht had en het niet dezelfde was. 
De lipbalms zien er lekker fel uit. Doordat de huls zwart is en de dop doorzichting met gekleurde letters, valt het lekker op. Ik ben benieuwd hoe ze uitpakken als swatches.
Hier zie je de swatches van de Babylips. Van boven naar beneden: Pink Shock, Strike a Rose, Berry Bomb. Je ziet dat ze wel een kleurtje afgeven maar geen super pigmentatie. Dat is ook niet wat ik verwacht van een lipbalm. Op de lippen geven ze allemaal licht een kleurtje af maar vooral een mooie gezonde glans. Ik vind het heel fijn om mijn lippen hiermee te verzorgen. De lipbalm werkt goed en vooral ook preventief. Wanneer ik droge lippen heb en er velletjes op m'n lippen komen, duurt het wel wat langer voordat ze weer weg zijn, maar daarvoor hebben we ook de heerlijke lipscrubs van Lush voor.
Behalve deze kleuren, zijn er nog drie andere kleuren verkrijgbaar. Dit zijn Fierce n Tangy, Oh! Orange & Minty Sheer. De Baby Lips Electro collectie is verkrijgbaar bij onder andere Etos en Kruidvat met prijzen variërend van €2,99 tot €3,99. 

Heb jij al een Baby Lips uit de Electro collectie gekocht?

8 opmerkingen:

  1. Wat zien die lippenbalms er leuk uit!
    Ik heb ze nog niet.
    Zal ze eens snel gaan kopen om aan mijn collectie toe te voegen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleurtjes he! Ik heb ze zelf ook, ik ben fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de roze, erg leuk maar ik draag het toch niet vaak haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er leuk uit. Ik heb deze expres niet gekocht omdat ik zoveel lipsticks en lipbalsems hebt haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb pink shock, de rest heb ik nog niet, maar ik heb er ook al behoorlijk veel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik heb er ook 9 inmiddels.. Belachelijk eigenlijk.

      Verwijderen