zondag 28 juni 2015

Hema Stationary 2015/2016


Het schooljaar is nog niet voorbij, maar de nieuwe artikelen voor volgend schooljaar liggen alweer in de winkel. Ik kon het dan ook niet laten om alvast een kijkje te nemen en wat dingetjes mee te nemen. Kijk mee.

Allereerst kocht ik een nieuwe agenda voor volgend schooljaar. Ik heb nu een grote Moleskine maar ik merk dat ik m'n agenda helemaal niet meer zoveel gebruik. Daarom koos ik nu voor een simpele agenda maar wel met een leuk printje. Ik kocht deze voor maar €0,95.
Natuurlijk zijn er dan wel stickers nodig om m'n agenda een beetje op te leuken! De strikjes wil ik eigenlijk gebruiken voor dingen die regelmatig terug komen, vind ik handig! Per pakje betaal je €0,75. 
Dan kwam ik ook nog deze handig mapjes tegen. Hiervan wil ik er een aantal in m'n agenda plakken om belangrijke papieren of kaartjes in te doen. Dit setje van 6 hoesjes kost €2,95.
Nog meer handige mapjes! Deze wil ik vooral gebruiken voor stage. Ik gebruik altijd een ordner voor alle papieren maar wanneer ik losse dingen moet meenemen raak ik dat kwijt. Nu kan ik zo'n mapje in m'n map doen waarin ik alle losse dingen bij elkaar kan houden, fijn! Voor €2,95 heb je er drie.
Ook kocht ik een highlighter stickerset en een highlighter stift. De stickers leken me leuk om eens op een andere manier belangrijke dingen aan te geven. Van de stift had ik er al een maar ik vind 'm heel fijn dus besloot om er een extra te kopen. De stickers zijn €0,95 en de stift €0,75. 
Als laatste de magnetische boekenleggers. Deze zijn eigenlijk niet per se voor school maar ook gewoon voor het lezen. Wel handig om te gebruiken voor school wanneer ik dingen moet ook zoeken voor een verslag ofzo. Je hebt er vier voor €1,50.

Ik vind echt dat Hema steeds leukere dingen krijgt voor een klein prijsje. Daarom kon ik het ook niet laten om alvast wat mee te nemen. Ik vind de printjes erg leuk voor dit jaar.

Heb jij al een kijkje genomen bij de nieuwe schoolartikelen van Hema?

1 opmerking:

  1. hema heeft zulke leuke hebbe dingetjes! vooral stickers enz voor de instax vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen