donderdag 25 juni 2015

Winactie!

Hoi lieve volgers! Volg je mij op Instagram? Dan heb je deze winactie misschien al voorbij zien komen. Zo niet, dan moet je dat zeker even doen. Lees door voor meer informatie.
Op Instagram loopt deze winactie al een aantal dagen, maar je kunt nog meedoen t/m 4 juli.

Wat moet je doen om kans te maken?
- Like deze foto op Instagram.
- Volg mijn Instagram account.
- Repost de foto met #mcholidaywin

De kansen zijn voor iedereen gelijk. De winnaar zal op 5 juli een berichtje van mij krijgen. Wordt er niet binnen drie dagen gereageerd, dan zal ik opnieuw een winnaar uit moeten kiezen.


Veel succes!

1 opmerking:

  1. Wat een heeeerlijk pakketje, echt een musthave voor iedere vrouw! Super dat je dit organiseert voor de likers van je blog, helaas heb ik geen instagram! :( Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen