dinsdag 17 november 2015

HEMA Planner Stickers

Sinds twee weken ben ik lekker aan het plannen. Charile heeft me met haar leuke blog geïnspireerd. Elke week maak ik nu een overzichtje in mijn Moleskine boekje. Hoewel ik dat tot nu toe zonder stickers deed, is daar verandering in gekomen dankzij HEMA. Kijk mee!

Vorige week maandag kwam ik even bij HEMA en toen ontdekte ik deze vellen stickers al. Ze werden net in de winkel gelegd. Van de linker nam ik meteen drie setjes mee en van de rechter eentje.
Op donderdag zag ik dat er 13 & 14 november een Sint actie was waarbij je 15 %  korting kreeg op alles. Vrijdag ging ik dus toch nog een keer langs. Met korting kocht ik nog meer stickers. Inmiddels hadden ze dezelfde soort planstickers ook met een ander printje. Leuk om dit wekelijks af te wisselen. Hoppa, in één week tijd twaalf (of eigenlijk 24) vellen stickers rijker. En dat voor maar €0,75 per setje.
Dit is dus hoe een week in mijn planner er ongeveer uitziet. Alleen al doordat het er zo leuk uitziet, wil ik graag mijn taken doen. Tijdens de week komen er vaak nog wel weer meer dingen bij en zo houd ik alles bij.
Met de korting kocht ik ook nog een nieuwe etui. Deze kost €3,00. Voor het plannen gebruik ik elke dag een andere kleur stift en zo heb ik ze altijd bij elkaar. 

Ik kan het je zeker aanraden om even een kijkje te nemen bij de nieuwe organize artikelen. In de winkel of online. Heb jij nog tips voor mij?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ik heb een grote Moleskine agenda, maar had nog niet aan sticker gedacht. Het ziet er wel erg leuk uit!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk! Ik heb laatst de instagram accounts ontdekt die agenda's helemaal pimpen, en wauw! Dat is leuk. Daar kun je dit soort stickers uiteraard super goed voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stickers! Ik ben door jou geinspireerd geraakt om een nieuw planningsysteem te beginnen. Heel leuk om te zien hoe jij dat normaal doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super leuk en handig, van die plan stickers! Je hebt super leuke stickers gekocht, en je notitieboek ziet er overzichtelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super leuk! Ik ben gek op Hema. Achter in mijn agenda zat ook een pagina vol met stickers en ze zijn zo leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen