vrijdag 13 november 2015

Opgemaakt #5

Hoi! Na een lange tijd weer een opgemaakt artikeltje. Er is een aardige tijd voorbij en ik heb weer een lading producten verzameld. Mijn liefde voor The Body Shop wordt hierbij ook wel weer duidelijk gemaakt. Kijk mee!
Garnier Micellair reinigingswater. Mijn favoriet, uiteraard heb ik weer een nieuwe in gebruik. | Purity made simple. Een fijn reinigsproduct wat ik periodes wel gebruik en periodes niet. Op dit moment ben ik fan en maakte ik een flacon leeg. Gelukkig had ik nog een backup. | Nivea oogmake-up remover. De dag dat deze niet in mijn opgemaakt artikel voorbij komt, zal nooit komen denk ik. Ik maakte er ook één van Etos op (die mijn moeder per ongeluk weggooide), maar ook daarvan was de verpakking niet fijn dus geen goede vervanging van mijn favoriet.
Zwitsal Schuimbad Een aantal jaar geleden was ik dol op Zwitsal en sloeg ik ladingen in. De geur van Zwitsal is ook gewoon lekker. Toch koop ik deze niet opnieuw. Ik gooi net zo lief gewoon douchegel in het water en dat heb ik in overvloed. | TBS Honeymania showergel Aan deze geur moest ik even wennen. Bij de body butter en scrub vind ik 'm heerlijk maar als douchegel is ie toch ineens wat warmer. Nar een paar keer douchen begon ik 'm toch wel weer lekker te vinden. | Balea scheergel Sweet Vanilla De scheergel van Balea is een stuk goedkoper dan die in Nederland en heeft ook nog eens heerlijke geuren. Deze geur is er jammer genoeg niet meer, anders zou ik 'm zeker opnieuw kopen.
Guhl Heerlijke Verzorging Shampoo Een prima shampoo, maar voor Guhl begrippen niet heel bijzonder. Ik heb nu nog een mini en een grote liggen maar als die op zijn koop ik toch liever een andere. | Guhl Blond Condtioner Deze gebruik ik bijna altijd en ik heb 'm nu ook in gebruik. Volgende keer wil ik wel liever weer een conditoner bij m'n shampoo. | Sensodyne Rapid Een mini, handig voor op vakantie.
I love... Blueberry & Smoothie Jammer genoeg is deze uit het assortiment want dit is echt een goddelijke geur. Ik durfde 'm ook gewoon niet op te maken maar deed dat op vakantie toch. | Balea Dusche & Chreme Vanille & Cocos Deze hebben wij afgelopen vakantie gebruikt als handzeep omdat ik geen zin had om een pompje mee te nemen. Net zo handig. | TBS Glazed Apple Body Polish Een lekkere scrub met de heerlijke kerstgeur van TBS. Hopelijk is die er dit jaar weer.
TBS Vitamin E moisture cream Een fijne dagcrème die ik al vaker heb gehad. Deze mini maakte ik in de zomervakantie op. Ik heb hier nog een grote pot van staan. | TBS Vitamin C Daily Moisturiser SPF 30 Deze vind ik heel fijn in de zomer. Hydrateert goed en met een SPF. | TBS Shea body butter Deze zou ik niet zo snel opnieuw kopen. Hoe fijn iedereen de body butters ook vind, ik vind ze veel te dik. 
L'Oréal Miss Manga Black Angel De Miss Manga mascara is één van de beste mascara's als je het mij vraagt. | L'oréal False Lash Wings Intenza Deze vind ik niet heel bijzonder maar daardoor juist wel fijn voor de onderste wimpers. | Hema Dip & Clean Nail Polish Remover Deze gebruik ik echt standaard wanneer ik even snel m'n nagellak eraf wil halen. 
Action wattenschijfjes Deze gebruik wij thuis altijd. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel rollen er doorheen zijn gegaan in de afgelopen tijd maar dat zijn er een hoop. | Etos wattenschijfjes Zo'n kleine verpakking vind ik altijd handig voor een weekendje weg. | Ebelin wattenschijfjes Ik dacht ik probeer eens wat anders. Geen succes helaas, je zijn namelijk niet vast genaaid en dan  gaan ze zo snel pluizen. | Primark Body Wipes Ik gebruik 's ochtends altijd een doekje wanneer ik m'n makeup doe. Voor m'n handen of kleine foutjes.

Zo dat was alles weer. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. 
Heb jij veel producten opgemaakt afgelopen tijd?

1 opmerking: