maandag 7 oktober 2013

Shoplog (Only, V&D, SIX, America Today, Isis Jewels)

Ik ben weer gezellig naar de stad geweest om te shoppen! Ik had echt broeken nodig dus daar ging ik naar op zoek. Ik heb dus echt áltijd dat ik niks kan vinden als ik wat zoek en dan juist super leuke dingen kan vinden als ik het niet nodig heb. Maar dit keer gebeurde er een wereldwonder. Ik vond in een keer drie leuke broeken. Maar natuurlijk was er meer wat ik niet kon laten liggen.




Dit zijn alle dingen die ik gekocht heb die ik wil laten zien aan jullie. Ik heb ook nog cadeautjes en wat
ondergoed gekocht maar dat leek me niet echt interessant om te laten zien.

Only broeken, €34,95 per stuk.

America Today broek, €39,95.

Als eerste de drie broeken. Ik vond bij de Only een leuke spijkerbroek, ging hem passen en hij zat echt heerlijk. Ik was blij dat ik meteen een broek vond die ook lekker zat. Dat was de eerste meevaller die dag. Ik ontdekte dat dezelfde broek er ook in katoenen versie was, in het donkerblauw. Die nam ik dus ook.
Bij de America Today vond ik nog een broek, de grijze. Grijs is een makkelijke kleur om mee te combineren en de broek zit lekker dus ook die nam ik. Drie broeken vond ik wel prima en heb verder ook geen leuke gezien.

Jacqueline de Yong vest, €19,95.

Bij de Only kocht ik ook nog een lekker warm, gebreid vest. Ik koos voor bordeaux rood omdat ik dit een mooie herfstachtige kleur vind.

Lichtroze sjaal van SIX, €14,95. 

Bij de SIX nam ik heerlijk warme sjaal mee. Het is een colsjaal in een lichtroze kleur. Aan de voorkant is de sjaal grof gebreid en aan de achterkant fijn.Ik vond het een mooie kleur om bij mijn nieuwe zwarte jas te dragen.

De oorbellen kocht ik bij V&D, €9.95.

Ketting van SIX afdeling, €5,95.

Bij V&D kocht ik deze super schattige oorbellen. Ik vond ze bij de kinderafdeling. Ik zocht al een tijdje naar zulke oorbellen omdat ik ze mooi subtiel vind. Ze zijn niet heel opvallend maar voegen toch iets toe aan je outfit. Ik denk dat ze bij de kinderafdeling te vinden waren omdat deze vaak gebruikt worden bij gaatjes schieten. Ook kocht ik hier een ketting met de Eiffeltoren van steentjes, een pareltjes, love en een strikje eraan. Hij is van SIX, maar ik kocht hem bij de V&D. Bij de SIX zelf heb ik deze ketting overigens niet gezien.


Er is nog iets wat ik kocht, maar dit kocht ik niet in de stad. Ik had een mooie ZINZI ring uitgezocht en deze heb ik toen laten bestellen in de winkel, Isis Jewels. Het is een dunne subtiele ring met een roze parel in het midden met aan beide zijden vier steentjes. Hier ben ik echt ontzettend blij mee. Ik vind hem heel mooi en het past overal bij. Hij is wel iets anders roze dan hierboven te zien, maar dat had je misschien al gemerkt bij het doosje waar ook mijn oorbellen in zitten.


En natuurlijk kon ik het niet laten om even een koffie te halen bij Starbucks! Ik kocht de heerlijke Java Chip.


Heb jij nog geshopt?

2 opmerkingen: