woensdag 30 oktober 2013

Vakantie #2

Vandaag een extra artikel online. Normaal zet ik natuurlijk om de dag een artikel online, maar vandaag heb ik het vervolg op mijn vakantie verhaal! Dat is namelijk mijn shoplog. Ik heb niet super veel gekocht maar vond het toch beter om het apart te doen van mijn verhaal.

Natuurlijk kon ik niet met lege handen naar huis na de vakantie. Ik ben naar Middelburg geweest en daar kocht ik wat nieuwe dingen.



Als eerst een simpel basic vestje met knoopjes. Ik koos voor een zandkleurig vestje omdat deze makkelijk te combineren is. Het vestje zit fijn en is erg comfi. Ik kocht deze bij The Sting voor €19,95.


Verder kocht ik in Middelburg nog wat make-up. T/m 10 november is alle Bourjois make-up 1+ 1 gratis. Ik koos twee producten uit. Het eerste product is een product wat ik graag wil uitproberen na vele goede reviews. Dat is de Healthy Mix foundation. Ik heb kleur 52 Vanille, deze smelt heel mooi samen met mijn huid en is echt de perfecte kleur voor mijn lichte huid. Als tweede product nam ik de concealer in nummer 61, beige. Dit is de lichtste variant van de concealers. De foundation kost normaal €15,00 en de concealer €10,49, maar ik betaalde nu dus €12,75 voor samen.


Dan kocht ik ook nog een aantal leuke dingen voor op mijn kamer. Deze kocht ik bij de Centerparcs souvenir shop. Ik zocht als eerst dit fotolijstje uit met in spiegelletters 'l♥ve' er boven. Ik moet nog even een foto uitzoeken en deze laten afdrukken maar dat wordt sowieso een foto van mij en mijn vriend. Deze kostte ook maar €5,50, echt een koopje dus.


Ook kocht ik twee leuke kaarshouders met 'home sweet home' erop. Deze staan nu op mijn plank. Ik ben niet van plan om de kaarsen te gaan branden want dat vind ik zonde maar ik vind het wel erg leuk staan, vooral omdat het er twee zijn. Deze zijn €7,50 per stuk.


Het laatste wat ik kocht zijn drie kaarthouders in hartvorm met verschillende teksten erop. Deze kun je behalve voor kaarten natuurlijk ook voor foto's of notities gebruiken. Voor mij wordt het een vervanging van mijn whiteboard die van de muur af gaat. Ik vond ze zo ontzettend schattig dat ik ze wel moest kopen. Voor dit setje betaalde ik €4,99.

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoopjes.

Heb jij nog iets gekocht in de / op vakantie?

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja vind ik dus ook & ook nog eens super handig :)

      Verwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen