dinsdag 29 oktober 2013

Vakantie #1



Nu ik alles weer thuis opgeruimd heb, is het tijd om te vertellen over mijn vakantie. Zoals ik vrijdag al had gezegd is het ontzettend gezellig geweest. Helaas is school nu ook weer begonnen. Ik had zo nog een weekje willen blijven, maar dan wel met beter weer dan die storm.

We zijn al naar veel parken van Centerparcs geweest maar naar Port Zélande waren we niet eerder geweest. Het is heel goed bevallen. Lekker dichtbij het strand, een leuk zwembad, leuk entertainment. Al blijft het Meerdal toch m'n favoriete park.

Maandag kwamen we rond 12 uur aan. We hebben daar even koffie gedronken en mochten om 1 uur in onze bungalow. Daar hebben we spullen uitgepakt en we zijn gaan zwemmen. 's Avonds hebben we even over het park gewandeld en hebben verder lekker in het huisje gezeten.



Op dinsdag gingen we naar Zierikzee, een klein leuk plaatsje. Ze hadden er wel ontzettend leuk laarzen van Michael Kors maar ik heb ze niet gekocht. Ook hadden ze er heerlijke gebakjes. Die avond gingen gourmetten en we hebben heerlijk gegeten. In de avond was er een Family Quiz night. Elke familie vormt een team en met behulp van een afstandsbediening beantwoord je steeds vragen. In de derde ronde wonnen wij hiermee een Bingo boekje.



Woensdag zijn we naar het strand geweest, om daar even uit te waaien. Het waaide ook ontzettend hard. Wat wel leuk is om te zien is dat het strand van plaats van plaats waait. 's Avonds gingen we naar Ouddorp en daar hebben we pannenkoeken gegeten. Toen we daar weer van terug waren zijn we nog even wezen zwemmen en we moesten natuurlijk naar de Bingo want we hadden een gratis boekje. Die avond hadden we helaas niets gewonnen maar het was wel gezellig.



Op donderdag stonden we wat vroeger op, we gingen winkelen in Middelburg, het is een best grote
plaats. Jammer genoeg hadden we niet heel tijd omdat we van te voren geld in de parkeermeter moesten gooien, maar ik heb wel wat kunnen kopen. Daarover woensdag. In de avond was er een live entertainment show, deze had ik al vaker gezien, maar het was toch weer leuk.


Vrijdag zijn we nog de hele dag gebleven. Eerst gingen we minigolfen en ik werd tweede. Vervolgens gingen we nog een uurtje zwemmen en als laatst zijn we wezen bowlen. Om de week af te sluiten zijn we nog heerlijk uit eten geweest bij het Grill Restaurant. Ik had carpaccio, schnitzel en crème brulee. Het was erg lekker en gezellig. Een druk dagje dus maar zeker geslaagd.

Het was dus een leuke en gezellige week met gelukkig prima weer.

Wat heb jij in je vakantie gedaan?

2 opmerkingen: