dinsdag 12 november 2013

Amsterdam! ♥


Zondag heb ik even een artikel overgeslagen. Ik was zo ongelooflijk moe en druk met leren voor mijn tentamen, dat het even niet uit kwam. Maar vandaag weer een artikel, over Amsterdam. Zondag ga ik shoppen in Amsterdam. Ik heb ontzettend veel zin om gewoon even weg te gaan en te kopen waar ik zin in heb.

Ik ben ontzettend van de lijstjes. Ook omdat ik anders van alles vergeet. Ik ga nu dus ook een lijstje maken van alle winkels waar ik naartoe wil en alle producten die ik graag wil kopen. Heb jij nog tips voor winkels waar ik echt naartoe moet? Of producten die je graag terug wilt zien op mijn blog? Laat het dan vooral even weten.

Ik ben echt al een hele tijd niet in Amsterdam geweest. Ik wil zeker weten naar de HEMA beauty en naar de Flormar. Verder hoop ik ook iets moois te kunnen vinden van MAC, wat dan mijn eerste product zou worden.

Welke tips heb jij voor mij?

5 opmerkingen:

  1. ik ben niet bekend met Amsterdam maar ik wens je veel plezier ^^ heel veel succes met je tentamens! en ik ben benieuwd naar je aankoopjes. x robin (http://kissokill.net/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Die komen zeker in een shoplog online! Ik heb eens op je blog gekeken en die is ontzettend leuk! Ben je gaan volgen! X Melissa

      Verwijderen
  2. Amsterdam is super leuk om te shoppen. Ik ben benieuwd wat je er hebt gekocht. Jouw blog is super leuk! Ik ben je ook meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in Amsterdam! Ik ben er niet zo heel vaak geweest dus heb niet echt tips. Wel kan ik de lush aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga ook zeker naar de Lush! Ik denk niet dat ik naar de kerstcollectie kan kijken zonder iets te kopen.

      Verwijderen