donderdag 14 november 2013

Boekenwurmpje...


Behalve dat ik bloggen ontzettend leuk vind, lees ik ook graag. Laatst schreef ik een artikel over de Vijftig Tinten reeks. Kijk vooral verder als je boekentips voor me heb of wilt weten wat ik graag lees.

Na de Vijftig Tinten reeks heb ik ook deel 1 en 2 van Muren van Glas uitgelezen. Helaas is er nog geen derde deel en Marique Maas is hier ook nog niet mee bezig. Ik vond de Vijftig Tinten boeken leuk, maar deze vind ik toch beter. Het boek is realistischer en minder heftig. Het verhaal is naar mijn mening beter.

Verder hou ik ook van boeken waar echt een goed verhaal in zit. Waargebeurde of meeslepende verhalen heb ik zo uitgelezen. Van thrillers hou ik niet echt. Ik lees vaak in bed en dan vind ik het niet fijn om te lezen en onderweg in de tram naar school vind ik weer niet spannend genoeg.

Welke boeken vind jij echt aanraders? Wie weet heb ik dat boek binnenkort wel op mijn iPad staan.

2 opmerkingen:

  1. Laatst heb ik het boek 'Nieuwe buren' van Saskia Noort gelezen. Wat mij betreft een aanrader! Er komen ook erotische scènes in voor, maar het is tegelijkertijd een spannend en meeslepend boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, dankjewel voor de tip! Ga er zeker even naar kijken.

      Verwijderen