zaterdag 16 november 2013

Mijn kamer make-over!




Voor mijn verjaardag, in augustus, heb ik een nieuw bed gekregen en daar ben ik ontzettend blij mee. Wel moest mijn kamer hiervoor veranderen. Niet dat ik dat erg vond want ik vind het altijd ontzettend leuk om wat dingen te veranderen aan mijn kamer. Ik heb er dan ook meteen wat nieuwe accessoires aan toegevoegd.

Als eerste dus mijn nieuwe bed. Het is een twijfelaar. Een echt tweepersoonbed past niet en zo kan ik toch samen met mijn vriend slapen (en heb ik alleen lekker de ruimte). Ik ben er nog elke dag blij mee. Tegenwoordig vind je mij altijd op m'n bed als ik thuis ben. Het is een boxspring met een hoofdbord, wat ik erg prettig vind. Zo kan ik ook lekker op bed zitten om te bloggen of om tv te kijken.

Op mijn bed liggen ook nieuwe kussens. EĆ©n kussen kocht ik zelf, de roze met rouches. Het roze kussen met witte stippen heb ik gekregen toen ik geslaagd was, super lief. Het derde kussen is een kussen met een foto, van mij en mijn vriend. Die heb ik van hem gekregen voor m'n verjaardag, echt heel leuk.


Omdat mijn bed nu naast mijn bureau staat, kon ik daar ook een leuk lampje neerzetten. M'n bureau functioneert nu dan ook als nachtkastje.


Mijn planken hangen nu boven mijn bed en hier staan wat nieuwe accessoires op. Het witte fotolijstje is nieuw en de kaarshouders ook. Deze kocht ik in de herfstvakantie bij Centerparcs en hier schreef ik al eerder een artikel over.


Verder ben ik ook nog steeds ontzettend blij met mijn 'Candle Light' kaarshouders van de action. Ik heb ze vaak aan als ik 's avonds op mijn kamer zit. Ik hou van de gezelligheid van kaarsen. Zeker nu het steeds vroeger donker is. Lekker in m'n bedje kruipen, kaarsjes aan een bloggen maar (zoals nu).

Wat vind jij van mijn kamer?


3 opmerkingen: