vrijdag 20 december 2013

Instagrab


Soms vind ik het zo onhandig dat mijn Instagram foto's overal verspreid staan, maar daar heb ik nu iets heel handigs op gevonden. 'Een app waarmee u foto's/video's schermvullend kunt bekijken, uw favoriete foto's kunt bookmarken voor uw collecties en foto's in de buurt tonen met uw real time locatie. Dit is hoe het wordt beschreven in de App Store. Ben jij benieuwd naar deze handige app? Lees dan even verder.

Met deze handige app kun je niet alleen foto schermvullend kijken, maar je kunt ze ook downloaden. Zo kun je alle foto's die jij zelf plaatst of een ander van Instagram halen, super handig! Verder kun je ook foto's markeren als favoriet en zo kun je makkelijk foto's terugvinden. De App kun je voor €2,69 kopen in de App Store. Dat betekent dus dat deze er alleen is voor iPhone, iPad en iPod is. Voor Android is dit er dus niet. Wel heeft Android een gratis InstaDownloader, maar daar ben ik verder niet bekend mee. Ik vind het fijner om wat geld te betalen en dan dus ook een goede App te hebben. Ik heb er erg enthousiast over en vind deze App zeker zijn geld waard.

Lijkt jou deze App fijn? Of gebruik je liever een andere manier om je Instagram foto's van Instagram te halen?

4 opmerkingen: