woensdag 4 december 2013

Candle light


Van de week liep ik de Action even binnen en daar kan ik natuurlijk niet uit zonder iets te kopen. Ik had mijn buurjongetje meegenomen want ik was aan t oppassen. En ook hij wilde niet weg zonder iets te hebben.





Ondanks dat ik niet wist waar ik ze moest laten, heb ik deze leuke theelichthouders gekocht. Bij mij staat er "Remember yesterday dream about tomorrow live today" en "A good life is a collection of happy moments" op maar er is nog een andere tekst. Ik vond ze zo schattig dat ik ze wel moest meenemen. Ze zijn namelijk maar 0.49 euro per stuk. En omdat ik alleen maar grote waxinelichten thuis had, nam ik nog een setje van 24 waxinelichtjes mee in een heerlijke appel kaneel geur. Typisch herfstachtig. Door wat geschuif en verandering op mijn planken konden ze daar mooi bij. De laatste tijd heb ik steeds meer met kaarsjes.


Zoals ik al zei wilde mijn buurjongetje ook graag iets hebben. Hij stond bij alle Sinterklaas spullen te kijken en stond daar met chocolade biljetten in zijn handen. Deze kocht ik voor hem en hij heeft er heerlijk van gesmuld. 

Wat koop jij als je de Action binnenloopt?

3 opmerkingen:

  1. Die theelichthoudertjes zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies dezelfde theelichthoudertjes! Alleen dan met de heerlijke geur vanille! Altijd als ik de action in loop, kom ik er niet zonder lege handen uit haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanille ruikt ook heerlijk, die heb ik in t groot. Ik had eerst niet zoveel met de Action maar de laatste tijd kan ik er ook niet meer met lege handen uit.

      Verwijderen