vrijdag 6 december 2013

Christmas Nail Art



Het is alweer december. Sinterklaas is vertrokken naar Spanje en dat betekent dat overal de kerstartikelen alweer in de winkels komen. Iets wat ik zeker niet erg vind. De winkels en dan vooral de etalages zien er dan altijd zo gezellig uit. Versierd met lampjes, sneeuw en kerstballen. En in de kledingwinkels natuurlijk de leuke glitterjurkjes, rode tops en mooie goudtinten. Maar iets wat ook zeker niet vergeten wordt is de nagellak. Daarvoor heb ik al even wat leuks uitgeprobeerd.



Ik was op zoek naar een leuke nailart en ging op zoek naar youtube. Daar vond ik een leuk filmpje van cutepolish. Op elke nagel heeft zij hier een andere nailart gemaakt. Daarvan koos ik er drie uit en deze maakte ik na. 


Ik koos degene uit die ik wel wilde proberen omdat die niet super ingewikkeld zijn, dus pakte de nagellak kleuren die ik daarvoor nodig had. En natuurlijk mijn dotting tools.


Ik begon met de kerstman, die leek me het leukst. Deze lukte best goed vind ik. Alleen het neusje is niet zo goed te zien omdat deze heel lichtroze is.


Deze moet lijken op de Gingerbread Man, alleen ik heb niet echt zo'n kleur bruin. Toch vind ik 'm nog aardig gelukt aangezien ik bijna nooit een nailart probeer. Dit was misschien de derde keer in mijn leven.


De derde was een sneeuwvolkje. Die heb ik alleen een beetje verpest. Ik wilde vlug zijn zijn en bracht de topcoat aan. Maar je kunt al zien wat er gebeurd is. De nagellak was nog niet helemaal droog waardoor mijn sneeuwvlokje nu meer lichtgroen is in plaats van wit. Jammer, maar gelukkig was het nog niet echt kerst.


Ik ben toch blij met het schattige resultaat. Ik denk dat ik met kerst toch voor iets moois ga met glitters maar deze nagellak kan ik wel opdoen wanneer ik kerst vier op mijn stageschool.


Mijn rechterhand heb ik echter wel heel basic gehouden. Rood en groen, om en om. Dit omdat ik echt geen nailart kan maken met mijn linkerhand. Daar wordt het alleen maar lelijk van.

Wil jij deze nailart nou ook maken of misschien wel een andere uit het filmpje van cutepolish. Kijk dan het filmpje. 

Als je deze video niet kunt bekijken, klik dan hier.

Ga jij deze nailart ook namaken? Of heb je nog leuke filmpjes voor mij?

1 opmerking: