zondag 8 december 2013

Shoplog (Vero Moda, Only)

Het gebeurt ons allemaal wel eens. Je bent bezig, er valt iets, je bukt en dan.. Ratsj, scheur in je broek. Precies wat mij overkwam vrijdag. Ik had al gemerkt dat mijn broek erg dun was en dat het een keer zou moeten gebeuren. Gelukkig de ochtend voordat ik naar mijn stageklas ging en niet toen ik daar was. Mijn broek was toen kapot dus dat betekende dat ik een nieuwe broek nodig had. Wat broeken betreft heb ik altijd een soort van crisis. Er gaat altijd wel weer een broek stuk. Maar nou voorlopig niet hoop ik. Kijk gauw verder voor mijn nieuwe broeken.

Het was mijn zwarte high waisted broek die kapot is gegaan. Balen, want het was net zo'n fijne broek. Om het zelfde idee te houden heb ik nu een nieuwe high waisted zwarte broek. Het is het zelfde model als ik had. De vorige was van gladde stof en deze van katoen. Dat is bijna het enige verschil. Verder heeft deze gouden details in plaats van zilver. Maar goud staat heel mooi bij deze broek. Aan de voorkant heeft deze ook twee ritsjes. Ik kocht de broek voor €34,95. Maar het bleef niet bij één broek. Er is een actie op deze broeken, namelijk twee voor €49,95 dus ik koos er voor eigenlijk maar €15,05 nog één bij. Dat was de olijfgroene. Ik weet niet precies hoe ik de kleur groen moet beschrijven maar het is wel een beetje olijf/ legergroen. Een mooie kleur voor de winter. De broeken zitten heerlijk dus ik zal er veel plezier aan beleven.







Omdat ik toch even bij de winkels was, liep ik ook de Only binnen en daar zag ik een onwijs leuk shirt met 'FASHIONISTA' erop. Die moest ik dus hebben. Hij kostte maar €9,95. Echt geen geld dus. Ik vind sowieso vooral de Jacqueline de Jong collectie van Only heel leuk.



Heb jij ook last van scheurende broeken?

4 opmerkingen: