dinsdag 10 december 2013

Christmas Presents I


Elk jaar weer heb ik een probleem met kerst. Welke cadeaus moet ik kopen?! Al helemaal voor mannen.. Ze weten nooit wat ze willen en hebben alles al wat ze wel willen. Wat moeten we daar nou mee? Ik heb voor dit jaar een lijstje met tips gemaakt voor jullie. Zo kun je ideeën opdoen voor de kerstcadeaus die je gaat kopen.

Omdat niet iedereen een even groot budget heeft, heb ik een aantal cadeaus ingedeeld per prijsklasse. Zo zitten er ook ideeën bij voor iedereen.

Allereerst tot 10 euro. Tegenwoordig kun je echt verbazingwekkend weinig kopen voor 10 euro. Alles wordt steeds maar duurder en een leuk cadeau vinden is dan heel wat.



Deze super leuke XL mok van Blond Amsterdam is te koop voor maar €8,00. De mok is er met vier verschillende thema's waarvan deze mij het meest aanspreekt.


Een douchegel kan ook elke man wel gebruiken. Deze variant is de Classis van David Beckham, 200 ml. Een ideale maat om mee op vakantie te nemen en het is ook nog eens douchegel en shampoo in één. Deze kost €9,95 en is te koop bij Douglas.


Nagellak is iets waarmee je bijna elke vrouw wel blij mee kunt maken. Kijk deze mooie typische winterse kleuren. Een perfect budget-cadeau voor kerst. Deze nagellakken zijn te koop voor €8,50.


Telefoonhoesjes kun je tegenwoordig steeds goedkoper kopen. Zo heb je voor een paar euro een gameboy gemaakt van je iPhone. De site waar je spotgoedkoop leuke hoesjes kunt vinden is www.miniinthebox.com.

De volgende categorie zijn cadeaus tussen de 10 en 20 euro in. Kijk mee naar wat voor leuks je daarvan kunt kopen.


Een aanrader vind ik absoluut de parfums van James Bond. Deze ruiken echt stuk voor stuk lekker en hebben een fijn prijskaartje.  Quantum is het laatst geïntroduceerde parfum. De kleinste variant kost normaal rond de 20 euro, maar is rond de feestdagen ook nog eens afgeprijsd naar tussen de 13 en 16 euro. De kleuren van dit parfum zien er zelfs een beetje 'kerstachtig' uit. Perfect dus als kerstcadeau. 


Style en Beauty van Lauren Conrad. Beauty staat ook op mijn wishlist en ik ben enorm benieuwd naar dit boek vol tips. De boeken zijn te koop bij o.a. Bruna en Bol.com voor €14,95 (Style) en €17,95 (Beauty).


Scheermesjes, niet iets wat elke man gebruikt maar toch wel een idee. Deze scheermesjes kosten per vier rond de €16,00. Dit is per winkel verschillend en er zijn ook nog ontzettend veel verschillende soorten.


Iets wat echt leuk ontzettend is, zijn deze sets van The Body Shop. Vooral de leuke kerstverpakkingen zoals je ziet. Eigenlijk zou in elke categorie wel wat van TBS kunnen, er zijn namelijk echt pakjes in alle geuren, maten en prijzen. Het snoepje van €15,00 bevat 3 heerlijke kleine bodybutters en behoort daarmee tot deze categorie. Ook het setje in HoneyMania geur behoort met zijn €16,00 tot deze categorie. Ook deze is erg leuk met de verschillende producten in deze geur. Dit setje is er natuurlijk ook in de andere geuren, dus voor ieder een heerlijke geur. De andere twee cadeauverpakkingen behoren tot de categorie tot 35 euro, maar daarover morgen meer.

Om het artikel niet te lang te maken, deel ik het op in twee artikelen. Morgen komt het artikel online met cadeaus tot 35 euro, tot 50 euro en 50 +. Ben jij benieuwd? Neem dan vooral morgen weer even een kijkje op mijn blog.

Buiten alle leuke cadeaus is er iets om niet te vergeten. Dat is iets wat eigenlijk altijd goed is. Namelijk een cadeaukaart. Tegenwoordig heeft elke winkel wel een cadeaukaart. Dit is ook onwijs leuk om te krijgen. Zo kun je zelf een keuze maken in wat je koopt en dat voelt ook ontzettend fijn. Dus is de favoriete winkel van jouw vriend, de Jack & Jones? Of koopt jouw moeder de Douglas bijna leeg. Kies dan voor een leuke cadeaukaart die ook nog eens leuk wordt ingepakt voor je. Zo hoef jij niet te piekeren over een cadeau en is de ander blij als hij/zij (bijna) niets hoeft te betalen voor dat leuke shirtje of dat heerlijke parfum.

Ben jij al geïnspireerd door mijn artikel? Laat het dan vooral even weten.

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Voor vrouwen vind ik het best gemakkelijk: beauty, make-up, verzorging, parfum... je kunt maar weinig verkeerd doen. Maar voor mannen?! Mijn vriend zegt altijd dat hij niets nodig heeft. Begin dan maar eens iets te zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo' 'n vriend en vader heb ik dus ook. Mannen, wat moet je ermee? Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tips heb je! Altijd handig zulke lijstjes :)
    Toevallig heb ik op mijn blog een zelfde soort artikel geplaatst deze week met een echt perfecte boekentip voor je vriend of vader :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik heb er even naar gekeken,nje had Beauty er ook al bij staan! Ik ben er zelf ook heel benieuwd naar. In mijn omgeving houdt niemand van lezen dus een boek geven lijkt me dan niet zo handig..

      Verwijderen