maandag 20 januari 2014

Geluksmomentjes in de Starbucks

Terwijl ik dit schrijf, zit ik bij Starbucks, genieten van een kopje Vanilla Rooibos thee. Het gevoel wat ik hier krijg, moet ik gewoon met jullie delen.

Hoe ik het moet omschrijven weet ik niet. Geluk, is dat het juiste woord? Gelukkig zijn omdat ik bij Starbucks zit.. Midden in de stad Utrecht. Dat is wat het zo leuk maakt. Sinds ik studeer ben ik er achter gekomen dat ik een echt stadsmens ben. Terwijl ik hier zit ben ik alleen, maar toch met zoveel mensen om me heen en nooit is er stilte. 
Leren voor mijn tentamens doe ik hier zelfs. Het klinkt gek genoeg, maar ik kan me gewoon concentreren hier. Een gekke gedachte misschien voor mensen die echte stilte nodig hebben. Maar nee, stil werken op mijn kamer achter mijn bureau vind ik juist maar niks. Ik ga veel liever een kopje koffie of drinken in de stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen