dinsdag 21 januari 2014

Instagram Tag

Bij Manon zag ik de Instagram tag, die zij dan weer van Serena had overgenomen. Ontzettend leuk! Ik zei meteen tegen Manon dat ik de tag graag wilde over nemen. Nu is het dan eindelijk zo ver. Ik heb de tag ingevuld! 

Instagramnaam
Mijn instagram is melissacharlottex. Omdat ik Melissa Charlotte heet en die naam al in gebruik was.

Gemiddeld aantal posts
De laatste tijd elke dag wel een foto maar er gaan ook tijden voorbij dat ik echt dagen geen foto plaats. 

Favoriete instagramfoto

Deze foto is niet van de beste kwaliteit, dat is de camera van mijn telefoon sowieso niet maar ik vind 'm wel leuk. Ik plaatste deze foto op eerste kerstdag.

Most liked
Dat zijn de schattige cupcakes van Mickey en Minnie Mouse die ik van WeHeartIt afhaalde.

Apps
Bijna geen apps eigenlijk, ik heb Whitagram geloof ik een paar keer gebruikt.

Celebrities
Euhm, ik volg Nicolette van Dam en Doutzen Kroes. Dat is 't wel. Ik vind het heel leuk dat Nicolette zo persoonlijk is op Instagram.

Instagramfilter
Mijn meest gebruikte filter is Nashville. Die maakt m'n foto's vaak net iets mooier.

Hashtags
Mijn meest gebruikte hashtag is #annesolveigphotochallenge en dat komt natuurlijk door de leuke challenge van Anne.

Bedrijven
De enige bedrijven die ik volg zijn wat make-upmerken.

Familie
Niemand van mijn familie heeft instagram. Of mag ik ook het zusje van m'n vriend meetellen. Dan alleen zij.

1 opmerking: