woensdag 22 januari 2014

HEMA desk planner

Allereerst: wat schijnt het zonnetje heerlijk he? Krijg er al een beetje een lentegevoel van.
Eindelijk na al die tijd heb ik ook een HEMA desk planner kunnen bemachtigen. Al die tijd waren ze overal waar ik kwam uitverkocht, maar ik wilde er zo graag een hebben. Na een aantal weken wachten, was ie eindelijk weer verkrijgbaar in de webshop van HEMA. Ik besteld er meteen één en heb hem vandaag opgehaald.


Normaal gebruikte ik als planner altijd een notitieboekje. Daarin schreef ik gewoon de dag en wat er allemaal op de planning stond. Een blaadje per dag. Maar dit is helemaal handig. Een deskplanner met ook nog eens 'to do', 'notes' en lege ruimte. Zo kan ik alles lekker bij elkaar houden en wordt het een overzichtelijk schema per week. 




Wil je ook zo'n handige desk planner van HEMA? Wees er dan snel bij want voor je het weet zijn ze weer uitverkocht. Alhoewel ik nu wel van HEMA verwacht dat ze nu genoeg produceren en aan blijven vullen. Ze zijn te koop voor €3,95 via de HEMA webshop en ook in de winkels liggen ze weer.

Ga jij een HEMA deskplanner aanschaffen of heb je er al één?

18 opmerkingen:

  1. Superhandig inderdaad! Ik wil hem snel gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga dit boekje ook aanschaffen! Zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat lijkt me echt heel erg handig! :)

    PS: doe je al mee aan m'n winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh lijkt mij een erg fijne planner ik heb ook zoiets nodig straks vooral als ik mijn stage heb!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke review heb je erover geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me zo'n fijn overzicht! Ik zie hem overal voorbijkomen en het lijkt me erg handig om daar m'n blogplanning in te maken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel handig uit! Deze wil ik ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er ook eentje in mijn handen gehad! Ben uiteindelijk toch maar weer voor een notitieboekje en to do listjes gegaan haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb toevallig net een ander To do boekje gekocht haha. Ik zie dit boekje werkelijk OVERAL op internet nu. Een schriftje vind ik ook werken. Gewoon even een cute to do lijstje maken zodat je enthousiast wordt om je taken te doen en je hebt er ook een. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een schriftje had ik eerst ook ja, en gebruik ik nu nog steeds, maar dan alleen op dingen op te schrijven zodat ik het onthoud. Later schrijf ik het dan in de desk planner.

      Verwijderen
  10. Een hype onder de bloggers ;-) Hij lijkt me erg handig en praktisch! Ik heb een andere planner die voor mij heel fijn werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het lijkt idd wel eens hype :d ik gebruik deze ook al een maandje op het werk, handig ding

    BeantwoordenVerwijderen