vrijdag 24 januari 2014

Voordeelmuis.nl


Een ontzettend handig site, die een heleboel mensen niet kennen maar die je wel kan helpen bij geld besparen. Ik heb het over voordeelmuis.nl. Een website die je het overzicht geeft van alle aanbiedingen.

Ik ken deze site al ontzettend lang en heb er al vaker mensen over verteld, maar het valt me op dat veel mensen de site toch nog niet kennen. Daarom deel ik het ook met jullie. Wanneer je naar de site toe gaat krijg je het scherm wat je hierboven ziet. Bij snel zoeken naar folder aanbiedingen met de woorden ....... vul je in naar wat jij op zoek bent. Zo zou je 'Maybelline' in kunnen tikken.

Je krijgt dan een overzicht van alle Maybelline aanbiedingen die op dat moment lopen. Je kunt zo alles invullen waar je naar op zoek bent. Ik gebruik 'm vooral vaak wanneer ik iets nieuws nodig heb aan make-up, shampoo of dat soort dingen. Maar zelfs voor je boodschappen kun je het gebruiken. Het is zonde om alles voor de normale prijs te kopen als je het ook in de aanbieding kunt kopen. Let er wel op, niet alle winkels doen hier aan mee. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Ici Paris XL en Douglas niet mee doen. Maar de gewone drogisterij aanbiedingen kun je wel vinden.

Koop jij ook vaak de aanbiedingen?

12 opmerkingen:

  1. Wat handig! Zo hoef je nooit te veel te betalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik kijk altijd even op de voordeelmuis voordat ik boodschappen ga doen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig zeg, ik kende dit nog niet! Ik koop graag lekker voordelig, dus dit vind ik zeker handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat handig! Ik kijk ook heel vaak op beslist.nl dat is ook wel handig maar dat is geloof ik alleen voor webshops.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super handige site! Ga ik zeker een x een kijkje nemen. Je hebt er een nieuwe volger bij via Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is handig, zeg! Bedankt voor de tip!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen