donderdag 9 januari 2014

Personal Update


Ik merk dat mijn blog steeds een beetje persoonlijker wordt. Daarom dacht ik dat het misschien leuk was als ik jullie even laat weten hoe het gaat met mij en wat er zoals in mijn leven speelt op dit moment. De vakantie is al weer even voorbij en back to school. Alhoewel, vakantie... Dat was het niet echt voor mij.

Wat ik deze vakantie gedaan heb? De feestdagen gevierd en aan school gewerkt. Het was helaas niet anders. Voor mijn opleiding moest ik een portfolio met twee uitgewerkte lessen inleveren en daar gaat behoorlijk wat tijd inzitten. Dat zit er gelukkig op nu en het is klaar. Er komt wel nog een gesprek over maar dat is het ergste niet. Maar ik ben nog lang niet klaar. Over anderhalve week moet ik weer een ander dossier inleveren en staan de tentamens voor de deur. Dat wordt behoorlijk plannen voor de komende weken. Daardoor staan er dus ook minder artikelen online dan je gewend bent.




Op stage heb ik het nog steeds naar mijn zin maar het is volgende week al de laatste keer in deze klas. Daarna is het half jaar alweer voorbij en zal ik gaan wisselen. Ik ga naar groep 3/4 waar ik ook weer heel veel zin in heb.

Voor de komende maanden heb ik heel veel leuke dingen gepland met m’n vriend. Zo staat er voor de volgende vakantie waarschijnlijk een dagje Efteling op de planning, gaan we in maart een nachtje in Eindhoven slapen en is ook onze zomervakantie samen al gepland. Ik heb er nu al enorm veel zin.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's trouwens, ze zijn met m'n iPad gemaakt.

Heb jij het ook zo druk?

3 opmerkingen:

  1. Zo slecht vind ik je foto's niet !! Ik vind wel leuk om persoonlijke updates te lezen!! Even antwoord op je comment bij mijn artikel, ik heb ook zo'n spijt dat ik een compact camera heb gekocht!! Die heb ik pas geleden gekocht haha maargoed dan heb ik wat achteraf mocht er wat gebeuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. T valt mee inderdaad, maar toch. Ik doe het er maar gewoon mee want vind het zonde om weer een nieuwe te kopen. En ik heb een knalroze dus vind m ook veel te leuk om weer weg te doen, haha.

      Verwijderen