dinsdag 14 januari 2014

Please Don't Stop The Music


Ja ja, ik sta officieel ingeschreven bij de sportschool. We gaan het doen. Voortaan ga ik minstens elke week een keer fitnessen. Ik heb een nieuwe outfit gescoord, wat het sporten extra leuk maakt. Ik heb de afgelopen keren mijn iPod ook meegenomen. Sporten op muziek werkt toch wat beter vind. Maar dan wel op de juiste muziek.


Nou ben ik wat betreft muziek niet echt bij de laatste maanden. Ik luister eigenlijk niet zo heel veel muziek maar tijdens het sporten vind ik het toch wel lekker om muziek aan te hebben. Daarom schakel ik jullie hulp in.

WAT ZIJN LEKKERE NUMMERS OM OP TE FITNESSEN?

Ik hou vooral van vrolijke nummers en niet te heftig.

Alle tips zijn van harte welkom!


3 opmerkingen:

  1. Ik moet me ook nog inschrijven voor de sportschool maar nog niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het fitnessen!
    Persoonlijk vind ik nummers van Avicii, Armin van Buuren perfect om mee te sporten, omdat ik me dan goed kan 'concentreren' op het sporten.

    BeantwoordenVerwijderen