maandag 6 januari 2014

Shoplog Primark



In de vakantie ben ik naar de Primark in Eindhoven geweest en het was er zoals altijd bij Primark mega druk. Maar wauw, wat een grote winkel is het. Kleding kopen bij Primark doe ik eigenlijk niet echt. Ik kan gewoon niet tussen zoveel kleding gaan zoeken naar iets leuks. Toch kan ik altijd allerlei andere leuke dingen vinden en nu dus ook weer. Ik had een gevulde Only shopper voor €53,00. Geen geld toch?






 Een witte badjas met roze details. Wat is 'ie heerlijk zacht  10,00 euro.
 Sporttop en sportlegging, beide van sneldrogend materiaal – 6,00 en 9,00 euro.
 Mijn eerste statement ketting – 5,00 euro.
 Pyjama shirt. Voor nu mij te koud, maar het is zo’n leuke kleur – 5,00 euro.
 5 paar sokken in leuke kleurtjes – 3,00.
 Panty’s in 60 dennier en 80 dennier – 3,00 per stuk.
 Thermo sokken, heerlijk voor wanneer je een lange tijd buiten bent – 3,00.
 Cosy socks, ik moest gewoon een paar meenemen – 2,50 euro.
 Haar handdoek – 1,50 euro.
 Blauw smal riempje – 1,00 euro.

Ben jij al eens naar Primark in Eindhoven geweest?

7 opmerkingen: