zaterdag 18 januari 2014

Stage

Afgelopen half jaar heb ik stage gelopen bij de Goofy's (groep 5/6). Donderdag was mijn laatste dag en dat was een heel gek idee. Zo ineens weggaan uit een klas waarmee je toch wat opgebouwd heb. Ik heb een ontzettend leuk half jaar gehad maar nu is het tijd voor een andere klas, de Mickey's (groep 3/4).


Ik heb jullie een paar keer verteld over mijn stage. Zoals de meeste van jullie weten doe ik Pabo en daar hoort stage bij. Het is een ontzettend leerzaam jaar geweest waarin ik veel gezien heb, maar ook veel geprobeerd. Ik heb het heel gezellig gehad en dat was ook aan de kinderen te merken toen ik afscheid nam. Ik trakteerde op cakejes in de klas, maar kreeg ook een cadeautje van de klas. Naast dat ze een liedje had ingestudeerd, heb ik een map gekregen met van alle kinderen een tekening en wat over zichzelf met daarbij 20 idee├źn voor activiteiten in de kring. In de rest van de jaren kan ik zo de map aanvullen. Er stonden hele lieve berichtjes bij van de kinderen en ook tekeningetjes. Ik zal er met veel plezier aan terugdenken.


Over twee weken de eerste dag in m'n nieuwe klas dus. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de juf van de klas, dus ik ben erg benieuwd. Ik ga weer hard werken en vind het leuk om weer nieuwe en andere manieren te gaan zien en zelf ook te experimenteren. 

4 opmerkingen: