dinsdag 18 februari 2014

Een dagje mee met Melissa Charlotte #1


Een toevoeging aan mijn blog: Een dagje mee met Melissa Charlotte. Het lijkt me wel leuk om af en toe eens te laten zien wat ik doe op een dag zodat jullie me wat beter leren kennen. Dit is de eerste keer en totaal onverwachts want vanmorgen had ik nog niet het idee dat ik dit artikel zou schrijven. Helaas heb ik dus ook maar twee foto's van deze dag. Het was gisteren m'n eerste vakantiedag, maar in plaats van lui op de bank kruipen en niks doen had ik een productieve dag.
Ik stond om 10.00 uur op. Ik had geen wekker gezet en werd rond 9.00 uur wakker. Ik ben toen nog even lekker in bed blijven liggen om op andere blogs te kijken op mijn iPad mini. Toen ik eindelijk m'n lekkere warme bed uit was gekomen sprong ik onder de douche en maakte daarna een ontbijtje van yoghurt, appel, rozijn en honing. Vervolgens liep ik mijn hele ochtend routine af waarbij ik mijn nieuwe All About Candy palette van Essence probeerde, wat een pigment zeg!


Om 11.30 uur ging ik aan de slag. Ik begon met mijn bureau opruimen. Een opgeruimd bureau is voor mij ook een opgeruimd hoofd dus alles is weer rustig. Mijn nagels hadden ook een goede verzorging nodig dus die zijn nu weer kort en netjes. Ik vind lange nagels heel mooi maar niet meer als ze gaan scheuren en er overal haaltjes komen. Daarna ging ik even aan het werk voor school. Ik heb een opdracht en die wilde ik even goed doorlezen. Wat is precies de bedoeling? Wat zijn belangrijke onderdelen? Dat heb ik nu allemaal op een rijtje. Vervolgens kwam mijn moeder met het idee om even te gaan winkelen en natuurlijk wilde ik toen wel mee. Ik ging naar huis met een nieuwe sjaal, een riempje en een blouse. Deze krijgen jullie over een aantal weken te zien in een grote shoplog. Toen we weer thuis waren plofte ik op de bank met een kopje cappuccino en keek ik aflevering 3 van seizoen 1 van Pretty Little Liars. Ik heb het een tijdje gekeken maar had er geen tijd meer voor dus ben nu gisteren maar weer opnieuw begonnen. Ik heb sinds vorige week een maand proef Netflix en daar staat seizoen 1 op waardoor ik toch wel graag wilde kijken. Ik ben tot nu toe erg blij met Netflix, alleen heb ik wat problemen met kijken op m'n laptop. 


Dit deed ik tot het eten. Het was zo lekker weer en na het eten gingen mijn ouders een stukje wandelen. Vroeger moesten mijn zusje en ik altijd mee en dat vonden we vreselijk maar vandaag ging ik vrijwillig mee wandelen omdat het zo lekker weer was buiten. Toen was ik wel even trots op mezelf. Eenmaal thuis gekomen keek ik een deel van aflevering 4 van PLL met een kopje thee. Daarna moest ik echt naar boven want mijn kwasten lagen op me te wachten. Die moesten echt worden gewassen en uitstellen helpt echt niet. Mijn kwasten zijn dus weer heerlijk schoon en niets is fijner om mee te werken dan schone kwasten. Behalve mijn kwasten gaf ik ook mijn gezicht een goede reiniging. Vaak vind ik het wel prima wanneer ik mijn make-up verwijderd heb maar gisteren waste ik mijn gezicht met een reinigende gel en scrubde mijn huid even goed. Wat een heerlijk zacht huidje krijg je daar van eh. Toch vaker doen. Het laatste wat ik deed was mijn riemen en sjaal uitzoeken. Dit stond al een langere tijd om mijn to-do-list en gisteren kon ik het eindelijk afstrepen. Ik sloot de dag af met aflevering 4 afkijken. 

Ik ben best trots op wat ik vandaag allemaal gedaan heb. Normaal ziet een vakantiedag er zo echt niet uit bij mij. Maar het voelt goed om dingen te kunnen afstrepen en ik voel me voldaan na zo'n dag. Laat het even weten als je dit leuk vind, dan doe ik het zeker vaker.

Heb jij ook vakantie? Wat heb jij gedaan gisteren of staat er vandaag op de planning?

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog post,
    Ik heb zelf nog geen vakantie :( helaas.

    xx
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! En oh Pretty Little Liars is zó verslavend :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Ben inmiddels al bijna klaar met seizoen 2.

      Verwijderen