woensdag 19 februari 2014

Nieuw haar!



Een bezoekje aan de kapper brengen was wel nodig. Ik was al een tijdje niet geweest en merkte dat ik dode puntjes kreeg. Omdat ik mijn graag gezond wil houden zodat het lekker kan groeien hou ik dat bij. Maar dit keer gingen niet alleen de puntjes eraf, ik zag hele plukken haar op de grond liggen. Benieuwd?

Een aantal weken geleden kwam ik met het idee om mijn af te knippen en het half-lang te maken.Toch twijfelde ik, mijn mooie lange lokken.. Wil ik die wel missen? Toen zag ik dat Lotte het wel gedaan had, wilde ik ook. Het stond haar zo mooi. Na een tijdje erover nadenken had ik besloten. 'Ik ga eerst wel voor een stuk eraf, maar nog niet zo kort'. En vandaag was het zo ver, ik ging naar de kapper. Met de kapster overlegde ik en ze zei dat als ik tot de zomer zou wachten, ik mijn haar zou kunnen doneren. Maar bang dat ik spijt zou krijgen als mijn haar er in één keer af zou gaan, besloot ik toch voor eerst een stukje te gaan. 


Uiteindelijk is er toch wel zo'n 20 centimeter af. Het is veel maar m'n haar was ontzettend lang en het zit er echt zo weer aan bij mij. Ik ben er erg blij mee en het voelt heerlijk licht. Mijn haar lijkt nu ook veel voller omdat de laagjes eruit zijn. Nu komt mijn bos met dikke haren eindelijk tot zijn recht.

De kapsalon waar ik ben geweest is Hairlovers by Stephanie

Wat vind jij van mijn nieuwe haar?

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zit er ook aan te denken om mijn haar iets korter te knippen, maar voorlopig houd ik het lekker lang. Het is leuk om te horen te krijgen: 'Je haar is zo mooi lang!' :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha klopt. M'n haar is nu wel weer lekker gezond enzo.

      Verwijderen
  2. Wow, er is een flink stuk vanaf! Je haar ziet er gezonder en voller uit. Wat een mooie volle bos haren heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen