vrijdag 14 februari 2014

Wishlist ESPRIT




Het mag dan wel niet echt koud zijn buiten. Lekkere warme truien en vesten kunnen we altijd wel gebruiken. Wie vind het nou niet lekker om thuis met een kopje thee te zitten in een warme trui? Precies, (bijna) niemand. En ook in de lente kan het nog altijd hoor. Op de webshop van ESPRIT vond ik een aantal leuke truien en vesten. Kijk je mee naar mijn wishlist?


Links: Een mooi lang gebreid vest in mijn lievelingskleur. Zo’n vest vind ik echt heerlijk om lekker om me heen te trekken. Mooi om te combineren met een witte broek of een donkere spijkerbroek - €69,99.
Rechts: Een gem├¬leerde katoenen trui met ombre effect. Hoe leuk is dat? Deze trui is lekker luchtig en heeft halflange mouwen waardoor die ook nog in de lente te dragen is - €49,99.


Links: Oeps, alweer blauw. Deze grofgebreide trui van bandgaren zou ik graag in mijn kledingkast hangen. Is deze niet onwijs leuk voor de lente? - €49,99.
Rechts: Nog zo’n leuk vrolijk kleurtje voor de lente, een beetje watermeloenachtig is het. Zulke basic vestjes zijn altijd makkelijk. Heb je het koud of ga je even snel de deur uit? Heel simpel maar door dit leuke kleurtje nooit saai - €35,99.


Links: Hier moet je echt van houden, heel meisjesachtig. Een zachtroze katoenen vest met een kanten kraagje. Ik vind het echt wel wat hebben en zou deze graag m’n garderobe binnenslepen. Ik zou dit vestje wel combineren met een ander donker kledingstuk omdat ik bang ben dat de kleur anders wat weg zal vallen - €49,99.
Rechts: Normaal zou ik niet zo snel voor een zwarte trui gaan, ik vind het al gauw saai namelijk. Deze trui heeft iets speciaals en dat is dan ook de reden dat ie op mijn wishlist staat. De strepen die je ziet is de structuur van de trui. Waar ik meteen aan dacht toen ik deze trui zag, was een witte blouse eronder te doen en daarvan de kraag er bovenuit laten komen. Dat maakt een trui toch wat minder casual - €39,99.


Links: Deze roze sweater is absoluut mijn favoriet. Een lief roze kleurtje, maar toch zo mooi afgemaakt door het contrast van de tekst op de sweater. Deze wil ik zeker weten kopen. Ik denk dat dit ook wel een fijne trui zal zijn voor de lente - €39,99.
Rechts: Vroeger vond ik strepen echt helemaal niks maar tegenwoordig vind ik het zo af en toe wel leuk. Zo ook bij deze groene stretchy trui. Een leuke casual outfit kun je hier wel mee maken. Spijkerbroek eronder, mooie statement ketting om het af te maken en zwarte laarsjes met studs erop. Zo zou ik deze trui dragen - €39,99.

Ik vind deze truien erg leuk! Vind jij dat ook en wil je een van deze truien kopen? Kijk dan even op de webshop van ESPRIT. Daar kun je ze allemaal vinden. Heel budget zijn ze niet, maar wel betaalbaar naar mijn mening.

Wat vind jij van mijn wishlist?


3 opmerkingen: