maandag 24 februari 2014

Verjaardag Only

Donderdag was er van 18.00 tot 21.00 uur een feestje. Niet zomaar een feestje. De ONLY op de Oudegracht bestond 1 jaar. Omdat te vieren nodigde ze iedereen om het te komen vieren met 20 % korting op alle artikelen. Daarbij kregen de eerste tien klanten een leuke goodiebag mee naar huis en ook als je voor €50,00 kocht. Bij binnenkomst kreeg ik een glas champagne en proefde ik een heerlijke lekkernij van Yoghurt Barn, ja ja die waren daar. Zó lekker. Ook Lush was er en meer leuke mensen van winkels en salons. Natuurlijk kon ik die korting niet aan me voorbij laten gaan en bemachtigde ik ook zo'n leuke goodiebag.


Ik kocht alleen dit leuke spijkerjasje voor mezelf. Ik was er al een tijdje naar op zoek en ik heb er eindelijk één gevonden naar mijn smaak. Het jasje is stretchy bij de mouwen en dat vind ik wel fijn. Normaal kost deze €29,95 maar ik kocht 'm nu voor €23,95. Ik ben er heel blij mee, zeker voor de zomer vind ik dit erg leuk. Heb jij al zo'n leuk spijkerjasje in je garderobe hangen?

Ik kreeg ook zo'n leuke goodiebag ondanks dat ik niet bij de eerste tien was en ook niet voor €50,00 kocht. Mijn zusje wilde graag een leren jasje en deze nam ik voor haar mee, dus kwam ik mooi wel aan die €50,00.
Laten we kijken wat er in zat.


Allereerst is dit de tas waar het in zat. Een linnen tas met een mooi printje. Hij is van A4 à A3 formaat en ik gebruik de tas nu voor stage. Mijn map met alle papieren past hier mooi in. Maar de inhoud van de goodiebag is natuurlijk veel belangrijker.


Er zaten wat leuke ONLY goodies in. Een waterfles, een notitieboekje met pen erbij en een etui die ook als make-up tasje te gebruiken is. Vooral het notitieboekje vind ik erg leuk. Op de voorkant zie je 'I CAN KEEP YOUR SECRET' staan. Daar onder staat nog in kleine letters 'CAN YOU KEEP MINE?'


Nog een goodie van ONLY. Altijd handig voor de pluisjes die altijd op m'n zwarte broek zitten. Seriously, I hate it. 




Ook zat er een armbandje in van Pracht. Ik ben nog nooit in dit winkeltje geweest, maar ik geloof dat het een sieradenwinkeltje is aan de Oudegracht. Correct me if I'm wrong. Er zaten ook nog twee leuke kaarten bij.




Last but not least.. Een stuk zeep van Lush. Het is de Noriko's soap. Ik kende deze niet, maar de geur is echt wow. Hij ligt nu in m'n kast en elke keer als ik mijn kast open, dan ruik ik het meteen. Het is echt een typisch japanse geur die heel sterk en warm is. 

Verder zaten er in de goodiebag nog een aantal folders maar die leken me niet zo interessant. Ik vond het verder zeker een leuke goodiebag en ook een geslaagde avond. Het was leuk en goed georganiseerd. 

Ben jij ook op de verjaardag van ONLY Oudegracht geweest? Wat vind je van de goodiebag?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke goodiebag!!! En het jasje is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jasje, altijd leuk zo'n avondje met kortingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er was en dat je die goodiebag kreeg zeg!
    Zitten leuke spulletjes in (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk spijkerjasje, ik ben er ook nog naar een op zoek, deze vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen