maandag 10 februari 2014

Outfit Inspiration - White


Toen ik de catalogus met lente collectie van H&M binnenkreeg was ik op slag verliefd. Netjes, makkelijk te combineren en heel draagbaar. Ik heb het over de witte blazer die ik bestelde bij H&M. Nog dezelfde dag bestelde ik de gebroken witte 'smoking' blazer. Nu, na zo'n drie weken is ie eindelijk binnen. Ik kan niet wachten totdat het lente is en ik hem aan kan trekken. Omdat het nog niet zo ver is, ging ik op zoek naar wat leuke foto's van mooie outfits met een witte blazer. Kijk je mee?



Allereerst hier nog even alle kleurtjes waarin de blazer te koop is. Van de witte heb ik al gezien dat ik niet de enige ben die deze blazer heeft besteld, hij is alleen nog te bestellen in maat 42 en 44. De rest van de kleuren is nog in elke maat verkrijgbaar. Wil jij ook graag één of misschien wel meerdere van deze blazers bestellen? Dat kan dan hier voor €29,95.




Heb jij al een witte blazer aan je garderobe toegevoegd?

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het vooral mooi bij anderen. Een witte blazer zou er bij mij al snel vuil uitzien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie inspirerende foto's! Blazers draag en koop ik dus ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zelf nog geen maar vind het wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie jasjes! Ik ben gek op blazers. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk die inspiratiefoto's erbij! Ik heb de blazer zelf in het bruin maar zit toch ook na te denken een witte te kopen nu haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Als je wil, zou ik wel snel zijn hoor. De witte verkoopt onwijs goed en snel.

      Verwijderen
  6. Ja, mooi! Ik vind smoking blazers echt leuk! En de witte variant al helemaal! Mooie inspiratie!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie! Die outfit met die okergele rok is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik heb er ook een! Mooie inspiratiefoto's, brengt me weer op ideeën! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf ook een witte blazer! Mooi voor de lente :D

    BeantwoordenVerwijderen