vrijdag 2 mei 2014

Plog 1 mei 2014 - dagje Amsterdam


Jaja, eindelijk is het zo ver, mijn eerste plog. Gisteren ben ik naar Amsterdam geweest om te shoppen, dus dat leek me een mooie dag om te ploggen. Helaas vergat ik een aantal foto's maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb een heerlijke dag gehad waarbij ik jullie graag mee wil nemen. Kijk je mee?


Om half 8 was het tijd om wakker te worden, ik bleef nog tien minuutjes liggen en wandelde toen naar beneden voor een ontbijtje.


Twee crackers met paté en komkommer en mok met Optimel. Normaal vind ik het heerlijk om een half uur over mijn ontbijt te doen, maar nu deed ik dat wat sneller.


Daarna kon de rest van mijn ochtendritueel beginnen, dit was de make-up die ik gebruikte.


Om naar Amsterdam te gaan, moesten we eerst naar Utrecht toe, met de tram. Voor ons is dat ongeveer 25 minuutjes.


Aangekomen in Utrecht, niet vergeten in te checken...


Natuurlijk konden we niet vertrekken zonder een drankje van Starbucks.


Ik ging voor een Vanille Macchiato, mijn zusje voor een Caramel Cream.


Toen we in Amsterdam aangekomen waren, liepen we meteen naar Forever 21. Het was een uur of elf en nog niet zo druk. Voor de paskamers stond toch al een aardige rij en we besloten bij een andere winkel te gaan passen. Helaas moest ik later terug om een rokje te ruilen voor iets anders en konden we weer in de rij.


De trap vond ik heel leuk. Verder ben ik vergeten om foto's te maken. Alles was zo overweldigend. Drie verdiepingen vol met allemaal leuke kleding, waarvan ik nog de helft niet gezien heb.


We kwamen langs Brandy Melville, waar we beide nog nooit waren geweest. Ik vond het een leuk en schattig winkeltje, maar helaas kon ik er niets leuks vinden.


Ik wilde graag outfit foto's maar dat waren niet de beste foto's. Toch een foto van alleen de bovenkant. Ik draag hier een wit blousje van Only met een spijkerjasje, ook van Only. Hieronder had ik een zwarte skaterskirt van H&M aan. De ketting komt van Primark.


Bij het Leidseplein zit een Mini Store en ik ben dol op de Mini Cooper. Natuurlijk moesten we hier dus even heen.


Even in de Mini zitten, ik zou er zo in weg willen rijden.


Daarna namen we de tram terug naar de Dam en daar gingen we lunchen. Dit deden we bij het café van de Bijenkorf en ik ging voor een broodje met zalm.


Later had ik dit toetje, wat ik bij een winkeltje had gekocht waar ze Amerikaans eten verkopen. Een Twix met pindakaas, het was apart maar best lekker.


Rond half 4 kwamen we weer bij Amsterdam Centraal aan, ik vind het een prachtig gebouw. Op naar huis.


We ploften in de trein met zere voetjes en hoefden even geen tassen meer te dragen.


Dit is de nagellak die ik op had, Fashion Playground van Essie.


Het avondeten vergat ik te fotograferen, we aten tomatensoep met stokbrood. 's Avonds maakte ik vast wat foto's voor de shoplog die binnenkort op m'n blog zal verschijnen. Hier alvast mijn pareltje. Ik vind het zo gaaf dat de druppels 3D zijn, een prachtige verpakking.


De rest van de avond heb ik foto's bewerkt, aan deze plog gewerkt en ondertussen net 5 gekeken. Ik vind het erg leuk om kookwedstrijden als Bake my Day en Masterchef te kijken.

Al met al, een leuke, drukke en vermoeiende dag. Ik heb het erg gezellig gehad met mijn zusje en ik ben blij met de items die ik gekocht heb. Het is nu 23.05 uur, een mooie tijd op te gaan slapen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van zo'n plog. Laat het even weten!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een leuk dagje! Leuke items heb je geshopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke plog. Ik ben benieuwd naar je aankopen! Haha in een andere winkel passen? Ik heb dat nog nooit eerder gedaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Haha ja, ben naar de H&M gegaan. Vorige keer bij Primark heb ik ook niet gepast, maar toen had ik gewoon een hotelkamer waar dat kon (daar verbleef ik ook).

      Verwijderen
  3. ik ben 2 mei voor het eerst naar a'dam geweest :) vond het ook erg leuk maar de forever 21 was bijna niet te doen :-o

    BeantwoordenVerwijderen