maandag 23 juni 2014

Every Day Bakje


Eigenlijk zou ik nu hard moeten leren voor m'n tentamens van deze week, maar ik kon het niet laten om toch even een artikeltje te schrijven. Vandaag laat ik jullie iets zien, wat ik zelf ook leuk vind om bij anderen te zien. Ik ben altijd erg benieuwd welke producten jullie nou dagelijks gebruiken. Vandaag deel ik mijn Every Day Bakje.


Allereerst laat ik jullie mijn belangrijkste producten zien. Nooit ga ik de deur uit zonder mascara en eyeliner. Zelfs niet voor een kleine boodschap. Juist wanneer ik alleen even voor een boodschap weg moet, doe ik een snelle eyeliner en mascara op. The Rocket Volum' van Maybelline gebruik ik vooral voor m'n onderste wimpers, Clump Defy en Volume Million Lashes So Cotoure gebruik ik afwisselend. De Master Precise liquid eyeliner is eigenlijk de enige die ik elke dag gebruik. De Super Liner Blackbuster heb ik altijd gebruikt, maar nu ik zo'n dunne ben gewend, lukt het me niet meer om er normaal mee om te gaan. Een oogpotlood draag ik eigenlijk ook zelden, maar ik vind het toch fijn om hem in mijn Every Day bakje te hebben en hij past er makkelijk bij.


De Healthy Mix foundation gebruik ik dagelijks. Het is een fijne foundation die goed dekt. Wanneer ik voor een dagje een luchtigere foundation wil, ga ik voor de Eau De Teint. Ook erg fijn, alhoewel ik het gebruik ervan niet heel prettig vind.


Mijn Mac Refill Palette is ook erg belangrijk voor me. De bruine kleur, Charcoal Brown, gebruik ik om mijn wenkbrauwen bij te kleuren. Mijn eigen wenkbrauwen zijn erg licht en daarom zet ik ze aan met deze mooie kleur. De Liquid Metal van Catrice is een mooie basic kleur die elke dag kan. 


Hier zie je nog wat random producten. Mijn concealer voor onder mijn ogen, mijn Mac lipstick, een inside eye highlighter en erg handig, mijn doorzichtige lippotloodje. 

Mijn poeder, poederkwast en Mac concealer staan niet apart op de foto maar die zitten er natuurlijk wel in.

Welke producten heb jij in je Every Day bakje?

11 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Mijn dagelijkse make-up producten staan in een artikel op mijn blog, maar als ik heel eerlijk ben veranderd er elke week wel wat in mijn routine door mijn beautyshop verslaving haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Haha ja, bij mij ook wel hoor. Vaak pak ook weer anderen producten. M'n MUA palette ligt hier bijvoorbeeld al niet bij en eigenlijk pak ik elke dag wel een andere blush.

      Verwijderen
  2. Je hebt er een aantal hele mooie producten in zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Mooie producten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh leuk zeg, dit vind ik ook altijd heel leuk om bij anderen te zien. De refill palette van mac staat ook nog heel hoog op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Fijne producten heb je er tussen zitten x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien wat je zoal gebruikt! Die oogschaduwbasis van Essence is zo fijn, die heb ik ook :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien welke kleur is die andere in je MAC palette? x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goede producten! veel ervan heb ik ook al geprobeerd x

    BeantwoordenVerwijderen