vrijdag 25 juli 2014

Favoriete zomerlakjes

Vandaag is de dag dat ik naar mijn eerste vakantie bestemming reis en dat is Cochem. Ik ga daar heerlijk een weekje vertoeven met fijne weersvoorspellingen. Bij een zonnetje horen zonnige nagellakjes, dus ik laat jullie vandaag mijn favoriete zomerlakjes zien.

Roze lakjes kunnen natuurlijk niet ontbreken, volgens mij heb ik van roze ook de meeste lakjes in mijn stash. Ik koos voor een mooi lichtroze kleurtje en voor een hardroze kleurtje.
Het eerste lakje is '106 free hugs' van Essence. Dit is sowieso een all time favorite. Deze is te koop bij Kruidvat voor €1,69.
Dan het lakje van OPI. Dit schattige mini lakje draagt de naam 'Hey Baby' en is helaas niet meer te koopje. Hij komt uit de Gwen Stefani mini pack die ik begin van het jaar op Linderelle.nl won.

Bourjois nagellak vind ik heel fijn omdat ze een gel textuur hebben. Deze twee zomerse kleurtjes behoren tot mijn favorieten. Link zie je '26 blue no blues' en rechts zie je '27 green fizz'. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee of ze nog te koop zijn. Ik zou zeker eens een kijkje nemen bij de lakjes van Bourjois. Ze zijn misschien niet zo goedkoop als die van Essence maar volgens mij is €8,50 ook prima te doen.
Rechts zie je nog een wit lakje van Hema. Misschien vind je het wat saai maar met een beetje een gebruinde huid kan wit heel mooi staan. Deze van Hema dekt met twee laagjes goed en dat voor maar €2,50.

De laatste lakjes zijn beide koraal. Links is 'Tart Deco' van Essie, een heel bekend lakje wat volgens mij de helft van nagellakdragend Nederland in zijn stash heeft. Deze topper is te koop bij Etos en Da filialen voor €9,99. Tip: mocht je deze nog niet hebben, maar hem wel graag willen, bij Bol.com zijn alle Essie lakjes nu 2 voor 15 euro.
'109 off to miami' lijkt op de foto meer oranje maar is een mooi koraalroze lakje die me echt aan vakantie doet denken.

Wat is jouw favoriet?

6 opmerkingen:

  1. Prachtige lakjes! Vooral die van Essence en Essie geven mij een ultiem zomergevoel. Mooi artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne lakjes! De laatste tijd merk ik dat ik ook vaker naar koraalkleurige lakjes grijp. Deze doen me meteen aan de zomer denken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lakjes, heb nauwelijks iets van bourjois maar de lakjes zijn echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen