vrijdag 1 augustus 2014

Melissa's Mooie Momenten #3


Wat gaan de maanden toch snel hè? Alweer de derde Melissa's Mooie Momentjes. Het is vakantie en daardoor een hoop tijd voor leuke dingen! Kijk je mee?


Ik had vrijdag 4 juli een heerlijke dag in Scheveningen met Danny.
Ik ontdekte dat ik eigenlijk geen simpele tops had voor de vakantie, goede reden om te shoppen! Ik kocht zes nieuwe tops.
Sinds ik Netflix heb kijk ik allemaal series, op dit moment Gossip Girl.
Samen met vriendinnetje Karen, die nog niet zo lang terug is van een jaar High School in Amerika, ging naar The Fault In Our Stars en daarna bleef ik gezellig bij haar slapen.
Ik bracht nog een dagje door op het strand, dit keer met mijn opa & oma in Egmond aan zee. Het was een heerlijke dag, bedankt daarvoor!
Alle dossiers die nog gemaakt moesten worden, zijn af. Jeeej.
Ik ben weer helemaal verslaafd aan boeken en las deze maand 7 boeken uit.
Ik heb een heerlijke vakantie gehad in Cochem met mijn vriend en zijn gezin.

5 opmerkingen:

  1. Ah ik moest zo hard huilen bij The Fault in Our Stars haha, wel een hele mooie film!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde voor Netflix en TFIOS! Leuk om te lezen dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet dat ik alle seizoenen behalve laatste gezien heb!

    Xx Anna (jumboo )

    BeantwoordenVerwijderen