vrijdag 15 augustus 2014

Watching @ Netflix


Wie zelf ook Netflix heeft zal dit herkennen. Ik ben verslaafd aan de series. Een dag geen serie gekeken, is een dag niet geleefd. Nouja bijna dan, want mijn vakantie heb ik ook prima overleefd. Maar wanneer ik thuis ben, gaat er geen dag voorbij dat ik geen serie kijk. Benieuwd naar welke series? Lees dan verder.

De serie waarmee ik begon met kijken en nog steeds kijk wanneer er weer een nieuwe aflevering op woensdag is, is Pretty Little Liars. Dit is bij iedereen wel bekend, maar voor de mensen die onder een steen geleefd hebben, hier gaat het over. Vier vroegere middelbare school-vriendinnen werken samen als een mysterieuze afperser hun geheiemen dreigt bekend te maken. 

Ook het eerste seizoen van New Girl heb ik gekeken en toen die afgelopen was, ging ik op zoek naar een andere serie. Gossip Girl had ik ook nog nooit gezien en daar was ik ook heel benieuwd naar. Een nieuwtje brengt de vriendschap tussen Serena en Blair in gevaar en schokkende geheimen worden ontrafeld als Gossip Girl haar buitensporige blog voortzet. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik bij aflevering 16 van seizoen twee. Ik vraag me af hoe erg ik het ga missen als ik op vakantie ben.


Op twitter zag ik een tip van Debbie over Mr. Selfridge. Ik was wel benieuwd en heb meteen de eerste aflevering gekeken, die wel een uur duurt. Ik vond 't meteen leuk en ben verder gaan kijken. De onbezonnen Amerikaan Harry Selfridge opent in 1990 een prachtig warenhuis in London en probeert zijn gezinsleven te combineren met deze nieuwe onderneming. Oeps, zelfs twee series te gelijk. Het is nu maar net waar ik zin in heb.


Wat kijk jij op Netflix?

13 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen, op dit moment kijk ik Orange Is The New Black, Grimm en The Following. Best veel haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossip Girl is echt geweldig. Ik kan het blijven kijken, zelfs als ik random afleveringen aanklik! Ik heb het hele seizoen nu al wel 3 keer gezien haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk om te lezen! Gossip Girl heb ik al helemaal gezien, super leuke serie! En ik ben nu pretty little liars op netflix aan het kijken, ik ben nu bij seizoen drie dus ik heb nog wel even te gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde voor Netflix! Ik kijk zelf White Collar, super leuk en +1 voor de knappe hoofdrolspeler, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! Ik kijk vooral films en Family Guy met m'n vriend haha. Qua series volg ik Game Of Thrones, maar dat is op HBO :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke series! De meeste heb ik ook gekeken of volg ik nog! Mn vriend en ik volgen echt heeel veel series... I'm an addict!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook verslaafd aan series. Vooral PLL is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke series! Ik moet toch maar eens Netfix aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohw gaaf tips die ik weer moet gaan kijken!
    Ik heb er ook nog een aantal
    White Colar
    the following
    suits
    vampire diaries natuurlijk ;)
    heroes
    fringe
    Merlin
    Orange is the new black
    the killing
    Lie to me
    Homeland
    Breaking bad

    Ohw erg wat heb ik al veel series gekeken! maar die zijn stuk voor stuk goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook echt gek op Netflix
    ik kijk nu pretty little liars en ik moet telkens wachten tot de nieuwe aflevering weer online komt, verder ook the vampire diaries wat heel spannend is en wat een prachtig verhaal heeft. Ook gossip girl kijk ik ook een geweldige serie! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Once upon a time, True Blood en the Carrie Diaries (over de jonge Carrie Bradshaw) en Devious Maids zijn ook super leuke series!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mr. Selfridge zag ik laatst op ned 2, vond het zeker leuk om te kijken maar viel helaas midden in het seizoen. Die ga ik dus nog even opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen