donderdag 4 september 2014

BE Creative makeup - 2 + 1 gratis


BE is een merk waar ik nog niet echt kennis mee had gemaakt en daar komt nu verandering in. Momenteel loopt er een actie waarbij je een product gratis krijgt als je drie producten koopt. Erg fijn! Ik was wel benieuwd naar een aantal producten en kocht er drie. Kijk je mee?

Eerst nog even wat over het merk BE. Het wordt omschreven als het eerste complete gamma van professionele makeup, die hightech formules en uitmuntend design aanbiedt tegen een betaalbare prijs. Een makeup lijn van 100 % pure luxe, intense kleuren en mooie veelzijdige maar betaalbare producten.

Het enige product van BE, wat ik in mijn stash heb, is een lipstick. Een prachtige roze kleur in een chique huls, weliswaar een waarvan de dop helaas steeds afgaat maar mooi is ie zeker.


Met deze leuke actie wilde ik wel meer producten proberen. Het product waarvoor ik als eerste koos, is de Diamond dew glow foundation in kleur 001. Deze zou aan moeten voelen als een tweede huid en moet een perfecte dekking geven met één lichte beweging. De zijdezacht vloeistof transformaat zich in een gewichtloze finish en geeft een perfecte teint die natuurlijk glanst van binnenuit. Dit maakte me ontzettend benieuwd. Mijn huidige foundation is bijna op en ik wilde wel weer graag iets nieuws proberen. Naast deze glanzende foundation is er ook nog een matterende foundation, maar omdat mijn huid daardoor gauw droog wordt, koos ik voor de glanzende editie. En handig, hij bevat SPF 15.


Laten we eens naar de verpakking kijken. Die is simpel en daar hou ik wel van. Wanneer je dit product koopt zit er nog een zwart kartonnen doosje omheen maar omdat die een beetje vies was, heb ik die achterwegen gelaten. Wat wel heel fijn is, is dat de verpakking verzegelt is. Zo weet je zeker dat het product nog niet eerder gebruikt is. Dit is bij alle drie mijn producten zo, dus ik ga er vanuit dat dit bij alle producten van BE zal zijn. Op de flacon zit een pompje. Dit vind ik heel fijn om mee te werken is ook nog eens hygiënisch. Voor een flacon van 30 ml betaal je €16,66. 


Een goede gezichtsprimer had ik eigenlijk helemaal niet en ik besloot deze ook maar meteen mee te nemen. Misschien  zijn de primer en foundation wel perfect in combinatie met elkaar. Ik ging voor de Photo perfecting primer. Ook hiervan is de verpakking simpel maar strak. Ik ben heel benieuwd naar de werking van het product. Het is maar een klein tubetje, namelijk 15 ml. Net als de foundation betaal je hier €16,66 voor. Dat vind ik persoonlijk niet heel goedkoop, maar nog wel betaalbaar zoals BE belooft. Ik verwacht dan ook dat je hier niet veel van nodig zal hebben. 



Als derde product koos ik een blush. Ik twijfelde tussen twee kleuren maar ging uiteindelijk voor 003 precious. Het is een prachtige warme oudroze kleur. Doordat ie heel warm is, is ie ook mooi voor het najaar. De blush heeft een matte finish en bevat dus geen shimmers. Persoonlijk ben ik hier wel fan van omdat je zo zelf mooi kunt combineren met een highlighter. Ook de blush zat in een kartonnen doosje. Eigenlijk vind ik dat wel fijn. Op die manier zit niet iedereen met z'n handen aan jouw product dus is de verpakking mooi mat zwart en schoon. 


Voor een eerste indruk heb even geswatcht. De blush heeft een goede pigmentatie en is volgens mij mooi op te bouwen. Ik vind het een prachtige kleur, dit kan echt wel eens een favoriet worden. De blush kost normaal €12,21 maar dankzij de actie was deze nu gratis.

Ik ben erg benieuwd naar de producten. BE heeft me nieuwsgierig gemaakt met hun stijlvolle verpakkingen en beloftes. 


Hebben jullie ervaringen met producten van BE?

7 opmerkingen:

  1. Mooie blush zeg! Ik ben ook erg benieuwd naar de foundation! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel goed uit zeg, ik heb er nog steeds niet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten! Ik heb een nagellakje van BE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blush ziet er in ieder geval al prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog niets van het merk, maar deze producten zien er erg mooi uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blush vind ik prachtig! Ik vind het wel nét iets te prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op het merk, zelf heb ik er een oogschaduw palette van. De blush ziet er goed uit ben ook benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen