zaterdag 6 september 2014

Sneak peek Center Parcs


Vorige week had ik lekker nog een weekje vakantie na mijn hertentamens. Naast dat Danny en ik met beide gezinnen weg geweest waren, stond er nog een lekker weekje Center Parcs op de planning. Dit keer gingen we voor Het Meerdal. Op vakantie hadden we ook nog eens leuke dingen te vieren. Wil je weten wat? Lees dan verder.

We kwamen aan en mochten om 13.00 uur onze cottage in. Normaal is dit 15.00 maar wanneer je Friends bent bij Center Parcs is dat dus eerder. We hadden een 2-persoons VIP cottage geboekt, welke een tijdje terug zijn vernieuwd dus we waren erg benieuwd. Dit was ook de eerste dag dat we wat te vieren hadden, namelijk dat we 2,5 jaar samen waren, de tijd gaat snel.


Hier een paar fotootjes van de cottage. We konden heerlijk met z'n tweeën languit op de bank. Wat een luxe.


De keuken zag er ook goed en modern uit en een vaatwasser op vakantie is sowieso een pluspuntje. Je ziet hier ook een klein stukje van de badkamer met dubbele wastafel.


En hier hebben we heerlijk geslapen. 's Ochtends werden er broodjes bij onze cottage bezorgd. Die werden tussen 7.00 en 9.00 uur bezorgd, dus rond 9.00 uur ging ik meestal uit bed om de tafel te dekken voor een ontbijtje.


Behalve op woensdagochtend. Toen was ik jarig en werd de tafel gedekt voor mij. Eigenlijk zou ik een ontbijtje op bed krijgen maar dat vond ik zelf niet zo prettig dus deden we het zo. Die dag gingen we shoppen in Venlo. Ik kocht onder andere een top, een winterjas en Le Volume de Chanel.


Deze foto lieten we maken op het terras. Cheers! Een drankje om te vieren dat ik door mag met m'n opleiding.


Tja, we waren vaker te vinden op terras.. Deze keer gingen we voor een cocktail met nacho's.


Op donderdag begonnen we de dag op terras met een koffie een we deelden een stukje appeltaart. Vervolgens gingen we een half uurtje tennissen om de calorietjes weer te verbranden, grapje! 't Was vakantie.. Het was de eerste keer tennissen van m'n leven en ik had verwacht dat ik er niets van zou bakken, maar dat viel best mee.


We hadden nog ruim tien minuten over voordat de tennisbaan vrij was dus we gingen nog even poolen. Ik won!


Het Meerdal heeft ook een vogelopvang met prachtige gekleurde vogels. Vroeger was dit een eekhoornopvang wat ik persoonlijk leuker vond. We hebben wel nog een paar eekhoorntjes rond zien springen op het park.


En hertjes, alhoewel het meer geiten lijken nu ze geen Bambi uiterlijk hebben.


Smile... 's Avonds aten we bij The Grill. Hier hadden we beiden een heerlijk bordje carpaccio. Ik ging daarna voor gegrilde kip met paprika en crème brûlée als dessert. Het was heerlijk!


Vrijdag was alweer de laatste dag. Om 10.00 uur moesten we onze cottage uit zijn, maar we bleven wel nog de hele dag op het park. Eerst gingen we een indoor midgetgolf doen, dat heet hier Poco Loco, erg leuk. 


Na een heerlijke tosti als lunch, zijn we 's middags wezen zwemmen in het subtropisch zwemparadijs. 's Avonds hebben we nog lekker pizza gegeten en daarna zijn we naar huis gereden. 

Ondanks dat we op dinsdag alleen maar regen hebben gehad, hebben we daar niet veel last van gehad, maar wel een onwijs leuke en onvergetelijke vakantie. Ik vond het leuk om weer eens terug te komen bij Het Meerdal na vier jaar. Als kind ben ik er vrij vaak geweest en ik miste het een soort van. Als je meer foto's van het park of bijvoorbeeld het zwembad wilt zien, kun je even kijken op de website van Center Parcs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen