dinsdag 2 september 2014

Personal Update


Het is alweer even geleden dat ik een personal update schreef en ik heb jullie een aantal dingetjes te melden, dus het was er weer tijd voor. Zo is het zomerrooster niet meer van toepassing en heb ik een nieuwe baan.

De vakantie is weer voorbij en dat betekent dat school weer begint. Gelukkig voor mij, want tot vorige week dinsdag was het voor mij nog spannend of ik door mocht gaan met mijn opleiding. Voor degene die het niet weten, ik ben vorig jaar begonnen aan de pabo op de Marnix Academie in Utrecht. Op het nippertje wist ik genoeg studiepunten binnen te sprokkelen om door te mogen naar het tweede jaar. Ik heb trouwens ondanks hertentamens en dossiers die ingeleverd moesten worden een onwijs leuke vakantie gehad. Daarover vertelde ik hier al meer en er komt nog een artikeltje aan over mijn afgelopen vakantie. Hoe was jullie vakantie?

Dat school weer begint heeft ook gevolgen voor m'n blog. In de vakantie had ik een planning, waar ik me door school niet altijd aan heb kunnen houden maar goed, dat terzijde. Voor de regelmaat zou ik graag een vaste planning hebben, maar het blijft druk met school. Zo heb ik vrijdag alweer twee tentamens en over twee weken weer één. Natuurlijk heb ik ook wel een beetje ontspanning nodig en wat is er leuker om dan aan artikelen te werken voor m'n blog? Ik heb vanaf nu in ieder geval voorlopig geen vaste dagen waarop ik iets post, dan weten jullie dat.

Naast een nieuw schooljaar begin ik ook aan een nieuwe baan volgende week. Na drie jaar werken bij de Jumbo, loopt mijn contract af en op Instagram deelde ik al dat ik aangenomen was bij een nieuwe baan. Ik zal namelijk gaan werken bij de Etos in mijn woonplaats. Lekker dichtbij en het lijkt me ook nog eens hartstikke leuk. Ik heb er zin in!

Vorige week woensdag was ik trouwens jarig dus ik ben nu eindelijk 18. Ik ben onwijs verrast met een heleboel leuke cadeaus. Zo kreeg ik van mijn vriend Honey by Marc Jacobs, van mijn opa & oma kreeg ik helemaal een geweldig cadeau, namelijk een nieuwe laptop. Ondanks dat dat geen verrassing meer was op mijn verjaardag, ben ik er wel ontzettend blij en was het uitpakken des te leuker.

Hoe is het met jullie?

6 opmerkingen:

  1. Oeh, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wou zeggen dat ik hoopte dat je een fijne dag had, maar zo te lezen is dat best gelukt. Leuk! Wat fijn dat je verder mocht met je opleiding. Veel succes dit jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kijk voor het eerst op je blog, ik vind hem super leuk en je schrijfstijl is ook heel leuk! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je door mag gaan met je opleiding, nog gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes met je nieuwe baan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met alles!
    xx
    www.myrunwayfashionworld.com

    BeantwoordenVerwijderen