donderdag 11 september 2014

Beauty Wishlist September

Beauty Wishlist

Mijn verjaardag is pas geweest en ik heb onwijs leuke cadeaus gehad maar ondanks dat hebben we toch altijd wel dingen die we graag willen hebben. Ik stelde een lijstje op met allemaal beauty producten die ik graag aan mijn stash toe zou willen voegen. Kijk je mee?

1 The Microdelivery exfoliating wash - dit product wil ik al langer, maar er is steeds iets wat me tegenhoudt om het te kopen. En dat terwijl mijn huid goed reinigen zo belangrijk is. Ik denk dat vooral de prijs, namelijk €23,49, ervoor zorgt dat ik 'm steeds maar niet aanschaf.

2 Benefit Browzing eyebrow powder - met mijn mega lichte wenkbrauwen kleur ik ze graag een beetje bij. Deze wenkbrauwpoeder lijkt me in de lichtste kleur daarvoor heel fijn. Met z'n 33 euro is dit palette misschien wat prijzig maar Benefit is het vaak wel waard.

3 Maybelline Baby Lips Intensive Care - van de Baby Lips die nu in Nederland verkocht worden, is dit de enige die ik nog niet heb en daarom wil ik 'm graag om het plaatje compleet te maken. En €3,59 is natuurlijk helemaal niet zoveel, dus ik denk dat ik deze snel van mijn lijstje zal kunnen strepen.

4 Essie Take it outside - de nieuwe herfstcollectie, genaamd Dress to Kilt, ligt al in de winkels en dit prachtige kleur wil ik graag hebben. Het is een beetje een taupekleurige tint, wat ik heel mooi vind voor de winter. Misschien dat ik deze vandaag zelfs nog wel ga scoren voor €9,95.

5 MAC Prep & Prime Transparent finishing pressed powder - mijn poeder is bijna op en ik wil heel graag deze eens proberen. Ik gebruik altijd een compacte poeder en heb goede dingen gelezen over deze poeder.

6 Urban Decay Naked Palette 3 - ik heb nog geen een naked palette, sowieso geen palette van urban decay, maar zou er wel graag één willen. Persoonlijk vind ik Naked 3 de mooiste kleuren bevatten. Op Beauty Bay vond ik 'm voor €47,60 en dat is natuurlijk geen koopje maar hij is wel erg mooi.

7 Daisy Dream By Marc Jacobs - dit schattige flesje wil ik alleen al hebben omdat ie er zo leuk uitziet. Daarnaast vind ik 'm ook nog eens heerlijk ruiken, wat er voor zorgt dat ik 'm het liefst nu nog ga halen. Voor dit parfum betaal je €44,95 voor 30 ml.

8 Philosophy Hope in a jar - ook mijn dagcrème is bijna op en dit is er toch wel één die ik nog eens zou willen proberen. Ik heb er veel fijne reviews over gelezen en daarbij is €37,94 goedkoper dan mijn huidige dagcrème.

6 opmerkingen:

  1. Mooie wish list! Ik wil Daisy Dream ook graag nog hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Die poeder van MAC heb ik ook en is echt heel fijn. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige wishlist! Daisy Dream lijkt me een heerlijke geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wishlist zeg! Essie staat er bij mij bijna altijd wel op, het is gewoon zo'n fijn merk! Ook de nieuwe Marc Jacobs geuren wil ik graaaag bemachtigen, inderdaad alleen al vanwege het flesje! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat daisy dream flesje is zoo mooi! Leuke wishlist. :)

    BeantwoordenVerwijderen