maandag 8 september 2014

KIKO Color Fever Eyeshadow Palette 101 Coral Burgundy


Als afsluiting van de vakantie in Cochem gingen we nog naar Koblenz, waar een Kiko shop zit. Ik was hier helemaal niet op voorbereid en had ook niet echt de tijd om rustig te kunnen, maar één ding wist ik wel wat ik sowieso wilde kopen. Ik laat je in dit artikel zien wat dat was en waarom.

Ondanks dat het officieel nog zomer is, kunnen deze herfstachtige tinten ook al prima als oogschaduw. Zo geweldig weer hebben we niet meer en dit palette is de mooi om niet te laten zien. Een hele tijd geleden heb ik dit palette voorbij zien komen bij meerdere bloggers en ik vond 'm prachtig. Kiko verzend tegenwoordig wel naar Nederland maar ik vind de verzendkosten vrij hoog en dat hield me tegen. Toen ik in Koblenz bij Kiko kwam, moes ik 'm dus meenemen.



En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen. Wat een prachtig palette met mooie warme kleuren.


Op de swatches kun je zien wat een mooie pigmentatie het palette van Kiko heeft. Wanneer ik er een ooglook mee maak, vind ik het zelfs nog iets beter overkomen. Ondanks dat je de highlighter hier niet perfect kunt zien, is ook die goed gepigmenteerd. 

Ik ben erg tevreden over dit palette van Kiko en als ik ooit nog eens bij een shop van Kiko kom, ga ik zeker ook andere producten proberen. 

11 opmerkingen:

  1. Mooi palette! Ik heb deze ook nog in mijn handen gehad maar heb toch een ander gekocht ;) Ik ben benieuwd naar een look met dit palette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de swatches er niet 'wauw' uitzien, maar ik geloof je als je zegt dat het op het oog prima werkt! Het zijn in ieder geval mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de pigmentatie er zo niet super uit zien, maar ik geloof je als je zegt dat het goed is op het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kleurtjes! Ik ben ook benieuwd naar een look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtig palet. Rood tinten zijn ook echt in komende herfst en winter, maar da's alleen maar leuk! :)

    Ps. ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes! Ben benieuwd naar de look die je ermee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleurtjes er zacht maar mooi uitzien. Ben benieuwd naar een look :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen