maandag 15 september 2014

Tip: 30 % korting op alle make-up



Heel stiekem wist ik al dat dit er aan te komen zat en ik heb er een tijdje op gewacht. De make-up Mania weken van Etos zijn er weer. Voor de komende twee weken betekent dat, dat er 30 % korting is op alle make-up. 

Vorige week heb ik mijn eerste twee dagen gewerkt bij Etos en dan zie ik de hele dag alle mooie make-up producten en 't enige wat ik dan denk is: HEBBEN HEBBEN HEBBEN! Morgen moet ik ook weer werken en dan ga ik even wat aankopen doen. Deze toffe actie moest ik even met jullie delen, zeker voor degene die het nog niet gezien hadden. Als jullie het leuk vinden kan ik jullie mijn aankopen wel laten, laat dat maar even weten in een reactie. De actie loopt vanaf vandaag tot 28 september.

Wat wil jij graag kopen?

5 opmerkingen: