dinsdag 23 september 2014

Shoplog September 2014 (Etos, Kruidvat, Primark, etc.)


Het is alweer even geleden dat er een artikel online kwam. In de afgelopen twee weken heb ik echt de mogelijkheid niet gehad om foto's te maken maar nu weer wel. Ik heb de laatste tijd een aantal dingetjes geshopt en dat laat ik jullie nu zien.


Oeps, deze foto's heb ik niet zelf gemaakt maar even van de site geplukt. Mijn roze top zat in de was en een jas op de foto vond ik maar onhandig, dus bij deze doe ik het zo. Beide items komen bij de Only vandaag. De top kocht ik voor €29,95. Vandaag kwam ik 'm afgeprijsd tegen voor maar €16,95 dus wat was een beetje balen, maar ach. Ik heb op de site dezelfde top ook met lange mouwen gespot en die vind ik in het zwart wel leuk aangezien ik niet zoveel zwart heb.
De winterjas vond ik erg leuk en ging 'm toen passen. Ik kwam erachter dat ie maar €39,95 kostte. Wat? Ja! Meenemen dacht ik toen. Ik zoek er alleen nog een leuke sjaal bij. Iemand tips?


Deze waren in de aanbieding bij Etos, 1 + 1 gratis en ik had nog steeds geen micellair water geprobeerd. Een schande! Grapje. Ik nam daarbij een oogreinigingslotion mee. Ook al weet ik dat je micellair water ook kunt gebruikt voor je ogen, ik vind het toch fijner om ook een aparte reiniging voor mijn ogen te hebben. 


Toen de Hello Autumn LE van Essence eindelijk in de winkel lag bij ons, nam ik meteen drie producten mee. Ik was de eerste in ons filiaal die er iets van kocht en dat was leuk. Ik ging voor de bijzondere blush, welke ik kocht voor €2,59. Ondanks dat ik een fijne oogschaduw van Mac gebruik voor mijn wenkbrauwen, was ik wel benieuwd naar dit schattige wenkbrauwpalette. Deze kost net als de blush maar €2,59 dus te leuk prijsje om niet te proberen. Het oogschaduwpalette had ik al voorbij zien komen en vooral de groentinten spraken me. Dit palette nam ik mee voor €3,89.


Laatst liet ik jullie mijn aankopen van BE zien, maar de primer die daar onderdeel van was vond ik toch niet zo fijn. Ik had wat proefjes meegekregen en ik vond het niet lekker ruiken en er bleef een beetje een witte waas achter. Eigenlijk mag make-up niet geruild worden bij Ici Paris XL maar het product was verzegeld en daarom mocht het wel. Ik nam daarvoor in de plaats een gezichtspoeder die mooi past bij de foundation die ik kocht. Eindelijk bestelde ik het Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk van NYX bij Douglas. Die wilde ik echt al maanden maar heb 'm nooit aangeschaft. Waarom niet weet ik eigenlijk niet, want hij is maar €5,49.


Op mijn blog schreef ik al over de leuke actie van Etos, namelijk 30 % korting op alle make-up. Daar heb ik zelf ook goed gebruik van gemaakt door andere anderen wat van Essie te kopen. Het eerste lakje wat je ziet is Bahama Mama. Die zag ik op Instagram bij Elise en ik was meteen verliefd. De volgende dag heb ik die meteen gekocht. Het tweede lakje is Take it outside. Deze is van de herfstcollectie en is inmiddels volgens mij echt overal uitverkocht. Het derde item is All in one, een basecoat, topcoat en nagelverharder in één. Eigenlijk wilde ik alleen een basecoat want die had ik nodig, maar dit is nog handiger. Voor de nagellakjes betaalde ik nu 7 euro per stuk en de All in one kostte €9,09.


Nog meer van Etos.. Allereerst nam ik de highlighter en de Baby Lips mee. Deze kocht ik nog voor de 30 % actie, maar ik kreeg op een speciale dag wel 20 % korting. Intensive care was de enige Baby Lips die ik nog niet had en ik kocht 'm nu voor €2,95. De highlighter wilde ik al langer maar steeds was 'ie uitverkocht. Nu scoorde ik 'm voor maar €2,40. Een koopje toch. Een wimperkrultang had ik gewoon simpelweg niet omdat ik het nooit nodig vond. Nu schafte ik er toch een aan om het eens te proberen. Ik betaalde er €2,79 voor. De blush kwam ik tegen en ik had nooit eerder een blush in stickvorm gehad dus die nam ik mee in kleur 001 voor €3,50 omdat daar dus 30 % korting vanaf ging. Ook de Maybelline lip kohl kocht ik met 30 % korting. Ik ging voor de 310 Berry Much, wat ik een prachtige kleur voor de herfst vind. Deze kostte nu €4,90.


We gaan nog even door met Etos. Het laatste make-up product is een gel eyeliner van Rimmel. Dit is de eerste keer dat ik een gel eyeliner kocht en ik vind het best spannend om dit te proberen maar oefening baart kunst. Deze koste met 30 % korting nu 7 euro. De wattenschijfjes zijn ook van Etos en deze kleine verpakking van 35 stuks vind ik heel fijn voor in m'n toilettas voor als ik naar mijn vriend ga of bijvoorbeeld een weekje weg. Ik nam twee van deze rolletjes mee voor €0,55 per stuk. Dat is in verhouding best duur als je je bedenkt dat voor dat bedrag ook 80 wattenschijfjes kunt krijgen. Maar ach, ik vind ze fijn en wat is 55 cent nou?


Vandaag bracht ik een bezoekje aan Almere, waar ik naar de Primark ging. Ik wilde dolgraag nieuwe riempjes hebben, maar degene die ik zocht hadden ze niet. Wel vond ik dit leuke zwarte tasje. Hier was ik ook wel een beetje naar op zoek. Het is een fijn formaat waar wel m'n portemonnee inpast maar niet dat ik gelijk een hele hutkoffer meeneem. Hij gaat best lastig open door dat je sluiting moet indrukken. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, want als ik 'm moeilijk open krijg, geldt dat ook voor zakkenrollers. Ik betaalde er 8 euro voor.


Ook kocht ik een fijne pyjamabroek in een beetje gemeleerd blauw. Ik heb zo'n zelfde soort broek in het grijs en die zit zo fijn dat toen ik deze zag, ik 'm wel mee moest nemen. De broek kostte 8 euro.


Als laatste wat random items. Links zie je mijn nieuwe hoesje voor m'n iPhone 5s. Ik vond 'm zo schattig en voor maar 4 euro kon ik 'm niet laten liggen. Dan een nieuwe kabel voor m'n iPad. Die had ik gesloopt en nu heb ik eindelijk weer een kabel voor m'n iPhone en iPad. Ook deze kostte 4 euro, maar deze komt van de Hema. Mocht je er ook één willen... De kabel is er ook voor iPhone4(s) en als micro usb en ook nog in het donkerblauw en oranje-achtig. Als laatste 3 panty's. Meestal heb ik panty's die 60 of 80 denier zijn, maar binnenkort heb ik een bruiloft en dan vind ik 40 denier dik genoeg. En voor deze drie panty's betaalde ik ook maar 4 euro.

7 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen heb je gedaan! Vooral je tas is cute :)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat zwarte tasje is leuk! En de Maybelline lip kohl ziet er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehlala, wat heb jij heerlijk geshopt zeg. Prachtige items allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen