woensdag 1 oktober 2014

Melissa's Mooie Momentjes #4


Inmiddels zijn er alweer twee maanden voorbij. Op 1 september is deze rubriek even aan me voorbij gegaan door alle drukte, maar vandaag deel ik mijn mooie momentjes van september met jullie.

 Ik mocht door met m'n opleiding. Tot 31 oktober blijft het nog even spannend, maar laten we ervan uit gaan dat ik ook dan genoeg studiepunten heb om door te mogen.
♥ De 30 korting actie op alle make-up bij Etos.
♥ Ik begon bij Etos en vind het tot nu toe erg leuk om daar te werken.
♥ Dat de herfst officieel begonnen is.
♥ Een leuke nieuwe groep op stage, de kleuters!
♥ Een heleboel dingen geshopt, onder andere de dingen uit m'n shoplog.
 Ik ga binnenkort iets leuks doen met Saskia, maar vertel lekker nog niet wat.
♥ Het is nog een hele tijd wachten maar ik kreeg afgelopen maand de verassing dat ik in februari naar Gran Canaria ga, hoe tof?!

Hoe was jullie maand?

8 opmerkingen:

  1. oooeeeehhh Gran Canaria is zooo tof!! ben er vorig jaar geweest! heerlijk! ze hebben daar super lekkere Sushi, ga je binnenkort wel even face to face vertellen waar!! e je hebt er ook een Inglot!
    Ja we gaan echt wat leuks doen ;)
    Succes met je studie, ik ga voor je duimen!! heb je groep 1 of twee trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lekker, alleen we zitten all inclusive haha. Inglot wil ik wel weten! Hihi. Dankjewel! Ik heb allebei maar het is vooral groep 1.

      Verwijderen
  2. Mooie momenten, ik ben zo gek op de herfst, ik geniet nu echt volop x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het zo heerlijk om weer lekker op de bank te mogen kruipen met warme chocomel in een warme trui. Eindelijk weer..

      Verwijderen
  3. Heerlijk om te lezen, de make-up mania was inderdaad heerlijk. Hoed Gran Canaria lijkt me heerlijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke momenten, word er blij van om ze te lezen! Ik ben ook gek op de Herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke momenten en naar Gran Canaria te gaan in februari lijkt mij geen verkeerd idee:D

    BeantwoordenVerwijderen